Wat is de vetste waaier op de markt?

Waikiki van Pangu, slechts 1 jaar in de collectie gehad maar wat was die goed. Grote boeketten en snoeiharde burst

De Silber palmen bunt F-1 en de Yggdrasil Z zijn wel de meest prachtige waaiers die ik zelf heb geschoten. Aanradertjes! Te zien op dit filmpje, op 3:17 (delen met timestamp lukt mij niet..)

De mooiste waaier box voor mij is toch zeker de Elegant Night, maar de Spain Fan Style staat ook nog steeds hoog op me wishlist.

Ik ben dan voor 2 waaier boxen:

deze moet zich nog bewijzen:

en deze vond ik sowieso al tof: crackling in alle vormen en maten, maar wel altijd in een waaier.

Leuk topic! De beste waaier bestaat mij niet niet echt... want er zijn er heel veel die ik erg mooi vind, gaaf vind en/of veel van verwacht in de straat.

De Tailgate Fan is er zo één. Ik denk dat dit één van de meest sierlijke waaiers op de huidige markt is. Onderstaand heb ik een mooi filmpje kunnen vinden.

Verder lijkt de Triple Layer mij echt heel gaaf om mee te maken in de straat. Hij is prijzig, maar je vind er geen van twee op de markt

Als laatste ben ik erg benieuwd naar de Tycoon hoe die in de straat zal presteren.

Ik heb meer waaiers in mijn collectie zitten, maar wat ik vooral jammer vind is dat de Mega Willows niet meer at-once schiet. Anders was dat gegarandeerd mijn nummer 1 geweest.

Als ik er één helemaal naar mijn smaak mocht inrichten dan zou ik voor deze gaan. Less is more :D (100 shots 1,2'').

Ik moet zeggen dat ik de Full moon party toch wel 1 van de vetste waaiers vond! Gefilmd door mijn vrouw en ook door haar uitgekozen dat jaar.

Grappig dat de Noi-Z nog niet is langsgekomen (Evolution), en ook de veel rustiger en sierlijkere Acatenango.
Noi-Z wil ik zelf nog een keer schieten. Maar het stevige geknal wordt momenteel even niet gewaardeerd door de familie. Misschien over 3 jaar.

Back
Bovenaan