Wat hebben jullie in 2009 uitgegeven aan vuurwerk

Wat hebben jullie in 2009 uitgegeven aan vuurwerk

• 0-100 euro

Stemmen: 23 9,9%
  • 100-200 euro

Stemmen: 33 14,2%
  • 200-300 euro

Stemmen: 23 9,9%
  • 300-400 euro

Stemmen: 16 6,9%
  • 400-500 euro

Stemmen: 19 8,2%
  • 500-600 euro

Stemmen: 28 12,0%
  • 700-800 euro

Stemmen: 15 6,4%
  • 800-900 euro

Stemmen: 5 2,1%
  • 900-1000 euro

Stemmen: 11 4,7%
  • 1000-1500 euro

Stemmen: 30 12,9%
  • 1500-2000 euro

Stemmen: 19 8,2%
  • 2000-2500 euro

Stemmen: 5 2,1%
  • 2500 euro en meer

Stemmen: 22 9,4%
  • Ik vertel mijn omgeving eerlijk wat ik heb uitgegeven

Stemmen: 39 16,7%
  • Wat ik heb uitgegeven blijft voor iedereen geheim

Stemmen: 32 13,7%

• Totaal stemmers
    233
Heren, laten we eerlijk zijn. het totale bedrag wat we uitgeven is niet bekend bij moeder de vrouw. geregistreerd staat dat ik afgelopen jaar 300 euro heb uitgegeven. In werkelijkheid is dit bedrag vertweevoudigd, wat relatief nog weinig is voor een freak, maar ja, je moet roeien met de riemen die je hebt.

Laatst bewerkt:
ik had vorig jaar maar voor 50euro legaal vuurwerk
volgend jaar word het voor mijn doen aardig hoog rond de 150euro(voor de andere freaks natuurlijk een peulenschil)
dit komt ook omdat mijn inkomsten alleen bestaan uit zakgeld :)

Dat maakt toch niet uit, het gaat erom dat je er plezier van hebt gehad!

En dat heb je vast wel geloof ik zo. Ik weet natuurlijk niet hoeveel zakgeld jij krijgt, maar als jij het kan opbrengen om (denk ik voor jouw zo ingeschat dan) toch leuk bedrag op te sparen, vind ik je misschien nog wel een grotere freak dan menige so called freak die met veel meer gemak veel meer geld kunnen spenderen.

Ik ben dan ook van mening dat je 'het freak' zijn nooit zal kunnen afmeten aan de hoeveelheid geld dat men uitgeeft aan het vuurwerk. Het gaat er in mijn ogen bij het freak zijn om hoe men persoonlijk de vuurwerk beleving ervaart in al de facetten die per persoon verschillend zullen zijn.

FD

Mooi gesproken Jurrien!!

En een geruststelling voor jou appelsapliefhebber: (grappige nickname overigens)
The times,they are chancing, nu krijg je nog zakgeld, over een poos zul je zelf je geld gaan verdienen en dan heb je vanzelf een groter budget met meer mogelijkheden.
Vergeet niet dat alle freaks klein zijn begonnen zoals jij.

Je koopt idd toch spullen aan de hand van wat je te besteden hebt, ik ben ook klein begonnen. Heel vroeger mocht ik voor 25 gulden en daarna voor 50 gulden vuurwerk kopen. Toen de euro werd ingevoerd werdt dit 50 euro en dat werd meer toen ik zelf geen ging verdienen.
Ik stookte destijds met 50 euro net zo lang als nu met **** euro en ik beleef er nog net zo veel plezier aan als toen. Het enige wat lastig is als je eenmaal veel hebt gehad en je dan een jaar of wat jaren een stuk minder zal moeten doen maar ook daar kom je overheen maar dat zijn voor jou pas zorgen voor later.

Ookal heb je geen groot buget, dit jaar ga jij net zoveel van je vuurwerk genieten als ik van het mijne:)

bedankt voor de geruststellingen en ik hoop volgende maand te kunnen beginnen met een krantenwijkje zodat ik daar ook nog wat geld van kan gebruiken:D

Ik ben heel erg benieuwd hoe deze poll gaat veranderen in de loop van de tijd. Ik zal zo eens een printscreen maken en deze vergelijken met december, eens kijken waar de veranderingen plaatsvinden, aangezien het een stuk drukker word vanaf september.

Nou, ik had vorig jaar zo rond de 100 euro aan vuurwerk. Was vorig jaar 13, en moest het puur van zakgeld betalen. En met 5 euro per week kom je niet super ver :P

Dit jaar zal het hoger worden, rond de 300-400 euro omdat ik door krantenlopen wat bijverdiensten heb :)

Ben blij met wat ik had en heb, heb altijd de hele dag gestookt en niks tekort gekomen ..:)

ik zal zo denk ik tussen de 700-800 zitten
dit jaar is mijn schatting tussen de 800-900.
mijn ouders en familie en vrienden weten dat het een grote hobby
van me is. alleen ze vragen wel, is het niet zonde!
ik zeg tuurlijk niet! je moet iets voor je hobby over hebben!:rolleyes:

Vorig jaar mijn recordjaar:1750. Zoveel zal het nooit meer worden denk ik!

Ouders, familie, vrienden vragen mij altijd of ik me wel lekker voel? Maar die snappen niet dat ik er meer dan 1 dag plezier van heb, het is inderdaad wel een beetje een uit de hand gelopen hobby, vandaar dat ik ook nooit meer zoveel uit zal geven, dit jaar wil ik niet boven de 650,- :rolleyes:

Wat me op valt is dat iedereen die grote bedragen uit heeft gegeven aan Vuurwerk, te kennen geeft dit jaar minder te gaan besteden.
Echter word er elkjaar weer meer en meer vuurwerk gekocht.
Ik heb mijn bestelling voor dit jaar geplaatst.
En kan jullie vertellen dat wat ik eerder zij (onder de 1000e te blijven)NIET is gelukt.
Ik vind het niet erg want heb er een heel jaar voor gespaart.
Maar hoe zit het met jullie uitgaven?
Gaan julie het bedrag wat je in je hoofd heb ook daat werkenlijk uitgeven.... ? of word het tog weer perongelijk meer?

Wat me op valt is dat iedereen die grote bedragen uit heeft gegeven aan Vuurwerk, te kennen geeft dit jaar minder te gaan besteden.
Echter word er elkjaar weer meer en meer vuurwerk gekocht.
Ik heb mijn bestelling voor dit jaar geplaatst.
En kan jullie vertellen dat wat ik eerder zij (onder de 1000e te blijven)NIET is gelukt.
Ik vind het niet erg want heb er een heel jaar voor gespaart.
Maar hoe zit het met jullie uitgaven?
Gaan julie het bedrag wat je in je hoofd heb ook daat werkenlijk uitgeven.... ? of word het tog weer perongelijk meer?

na het is van te voren nooit inte schatten natuurlijk, ik zou eerst rond de 400euro uitgeven , maar nu heb ik af gesproken met een paar vrienden om samen te gaan halen en met ze 4en komen we op een bedrag uit van 2500 euro, en zelfs dan ben ik bang dat ik hier en daar nog wat leuks tegen kom ,, met vuurwerk winkelen ben ik net als een vrouw met kleding gewoon kopen wat je leuks vind (A)

Laatst bewerkt:
Ik zat vorig jaar op en bescheiden €485 in vergelijking met de jaren daarvor,maarja een andere nieuwe hobby kost ook geld.Dit jaar zal ik rond hetzelfde zitten

Back
Bovenaan