Wat heb je over van afgelopen oud en nieuw

Ja, dat klopt, ik moet er niet aan denken zonder te zitten. Eigenlijk had ik dit jaar het gevoel dat het een heel eind op zou gaan. Maar die mist en die nieuwe buren..... man man man, iedere keer als hun rookwolk over was staken ze weer een rol af hahahaha. Om 01:00 uur kon ik pas aan de gang.
Zal wel weer een beste partij zijn he :D.

Ik houd niets over. Paar jaar geleden deed ik het bewust, maar vind het fijner om helemaal niets meer thuis te hebben.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen alles op maken. Geeft dat geen rotgevoel zonde van je geld? Het is toch heerlijk om in de zomer ergens achteraf wat af te steken?

nog nooit neiging toe gehad, maar dat komt door mijn goeie opvoeding :D :wink:

Ik kan me niet voorstellen dat mensen alles op maken. Geeft dat geen rotgevoel zonde van je geld? Het is toch heerlijk om in de zomer ergens achteraf wat af te steken?

Ik snap je gevoel en ik was zo en jaar geleden ook nog zo, maar door zomers ergens af te steken geef je de vuurwerkhaters weer voer om het vuurwerk nog meer te haten he :angel:

1x Final Fate(oude doorlopende versie) met 1 rij ingedeukte ovale tubes. Durfde hem niet meer af te steken met oud en nieuw. Even kijken wat ik met dat ding ga doen volgend jaar...Even in een weilandje afsteken ofzo...

Nog 1 pakje cruise rockets...Zijn de laatste die ik heb...

Verder niets. Koop al een aantal jaren ipv veel vuurwerk groot vuurwerk en dat bevalt me prima.

1 waaier, big19, nanjing en twee dummy's die ik verkregen heb ipv echt en een set killing arrow pijlen. Vele malen minder dan andere jaren.

Een chemical box, bij thuiskomst stond die nog mooi in de kooi op tafel..hahaha. oepsss vergeten.

Boxen
1 x Escape from hell
1 x Green Tail Purple Star with Green
2 x Actie Showbox 2.0
1 x Psycho Box
1 x Double Demolition

Cakes
2 x Pounding Napalm
2 x We Like It
1 x Brasilian Box vuurwerk cake assortiment
6 x De Junk
1 x Gunfire

Pakketten
1 x Titaan
1 x Silver Box vuurwerk pakket

en nog 3 kratten met klein spul

heel erg veel klein spul had gewoon te veel ook nog heel wat duitse pijlen en nog 3 kleine potje freestyle ruff ride, mephisto fire van de norma en de blitsfire 2x maar komt nog wel op tijdens feestjes .....

1 x massive
1 x cruelty
2 x china by night
1 x salute cake 2
1 x gate of heaven 1
1 x buckley
2 x ekim
1 x dutch delight

Back
Bovenaan