Wat heb je over van 2024-2025

3 cakes van The Five Legends - Broekhoff
1x Color crosette - Broekhoff
1x Badar & Blaze - Magnum
1x Supercell- Magnum
1x Angel Dust - Magnum
4 cakes van Sky Legends - Rubro
1x Gold Dakota - Rubro
1x Apex 1 & 2 - Rubro
5 cakes van Six Senses - Mania
1x Monster Ride - Mania
1x Jet Stream Fontain - Mania
1x Dragon - CR
1x Hurricane Crystal - CR
6 cakes van de emperor box - Wolff
1x Fountain 888 - Wolff
1x White Caiman fontein - Luypaers
1x Ausputzer - Lesli
1x White Red Rebel - Volt

Laatst bewerkt:
Heb niks over. Kijk een jaar lang uit naar dit moment. Dan ga ik er niet nog een jaar lang naar kijken. Alles gaat de fik in, weer of geen weer. Dan verwaaid het goud in de effecten maar. Volgend jaar sta ik er weer de volle avond te stoken naast een vuurton met een biertje in de hand.

Event Color Hypnose. Durfde deze niet om 00.00 neer te zetten met de slome ploffertjescakes nummer 3 en 4 er in. Volgend jaar mooi om 18.00 de lucht in.
Ik twijfelde nog... Heb die toch maar afgestoken, kon het niet laten. Gelijk de eerste en laatste keer, wat tegenvaller voor dat geld.

Riakeo - Beauty
Riakeo - massive
Riakeo - Tang empire
Riakeo - Cupido
Riakeo - Eclypse
Riakeo - Peking opera 1
Magnum - Cardinal wave
Magnum - big booster
Wolff - rainbow
Wolff - centurion
GBV - splitting rainbow
Lesli - hanging banging
Vulcan - viper

Laatst bewerkt:
Het zou onze eerste oud en nieuw samen zijn met mijn vriendin, we zijn een half jaar samen, maar mijn vriendin werd super ziek om 20.00 overgeven als een malle, flauw vallen op de toilet, om 22.30 met alle moeite haar in mijn auto gezet en naar huis daar naar bed gebracht en naast haar gaan liggen voor we het wisten was het 00.00 uur voor mij was de lol er wel een beetje af, ik dacht ik ben nog eerder met haar op de spoedpost dan dat ik mijn vuurwerk aan kan steken..... was bij dat ik wel een aantal cakes tussen 18.00 en 20.00 uur heb afgestoken maar nu nog enkele compounds en veel cakes....( 75% van de collectie is in opslag gegaan )

Voor alle duidelijkheid ik ben 50 jaar en mijn vriendin 52 jaar, mijn vriendin is niet tegen vuurwerk ze maakte zich meer zorgen dat ze gisteren las dat er veel meer jongeren 16 jaar of jonger met alcoholvergiftiging op de spoedpost waren beland, ja mijn vriendin is arts.....

Dit jaar hoef ik niet zo heel veel meer te bestellen

Dat is geen prettige oud en nieuw geweest, maar hoe gaat het nu met haar, is ze wel weer een beetje opgeknapt ?

Dat is geen prettige oud en nieuw geweest, maar hoe gaat het nu met haar, is ze wel weer een beetje opgeknapt ?
Gelukkig was ze 1 januari weer redelijk op de been, en na een lange goede nachtrust gisteren weer aan het werk, tja ook op 2 januari zijn er zieke mensen op haar spreekuur.. Thx voor je interesse..

Enkel de Goldbomber van Funke, verder alles waar ik in de loop der jaren niet aan toe kwam wat ik dus ook al jaren bewaarde opgestookt.

Back
Bovenaan