Wat heb je over van 2024-2025

China red - Lion

Riakeo - Beauty

Die kleine van me wordt over 2weken 1, dus die komen dan goed van pas. Ze is nu al gek op vuurwerk wat ik voor dr afsteek.😂

Wat van die knetter mines. Kleine rommel wordt snel minder interessant als je je eerst pot hebt afgestoken.

De Insane Crown Bomber. Die wil ik gewoon met perfect weer schieten. Aankomend oud en nieuw dus..

Verder nog wat klein spul, geen cakes meer.

Voor 2e jaar op rij terug op zolder:
Big booster
W triple layer
Kyoto Kamuro
Beast of Burden (m’n auto zat dusdanig vol dat ie er niet meer in pastte 😆)

Verder over gehouden:
5x Caïro crackling
Furious Joker

Laatst bewerkt:
Eigenlijk heb ik het niet over van afgelopen jaar maar eerder jaren.

I've got the power (ligt er nu al 5 jaar)
Santiago Masters (ligt er sinds 2023)
Paranoia (ligt er nu 3 jaar)
Funke Corolla Variation (3 jaar)
Funke Weisblinker (3 jaar)
Funke cake, weet even de exacte naam niet meer (ligt er bijna 10 jaar denk ik)
Funke ass. crackling fonteinen (3 jaar)
Jackpot sierpakket (3 jaar)

Dit is het zo ongeveer, buiten klein los spul.

Klein spul en nog 8 visions of ecstacy cakes want ik had geen tijd meer om er een box van te maken dus dat komt volgend jaar

Voor het eerst sinds jaren zo'n beetje alles opgestookt en tevens een gedeelte wat ik nog over had van voorgaande jaren.

Ik stook eigenlijk altijd alles op! Zo ook dit jaar.

Wat ik wel nog heb:

Heb door de jaren heen wat klein vuurwerk bewaard waar ik meestal niet aan toe kom. Wat kaarsen, grondbloemen, kanonslagen en thunderkings. Leuk om te hebben, maar nu niet meer toegestaan af te steken :wink: Ook bewaar ik altijd een handvol fonteinen voor een mooie zomeravond (meestal steek ik het dan toch pas weer met oud en nieuw af, maar fijne gedachte iets te hebben).

Welke ik nu voor het 4de jaar op rij niet heb afgestoken is de funke kamuro 25sh 30mm. Alle goudbakken gaan er altijd aan, wat voor wind dan ook, maar deze laat ik al jaren staan tot een windstil oud en nieuw (en als het er volgend jaar weer niet van komt een andere windstille avond).

De schoenendoos der restjes is uiteraard nog over. Verder nog:
- Caïro crackling
- Philadelphia Spitters
- Pig
- Ha (Hakuna Matata assortiment)
- Heavy legend

Back
Bovenaan