Wat gebeurt er met je (Freak) bestelling als er toch een verbod komt?

Ja denk je dat alle freaks veilig afsteken? Kijk op youtube hoe bekende 'freaks' met vuurwerk omgaan. Zie je ze een bril dragen? Ik niet. En zo zijn er denk ook vele onder ons die geen bril dragen.

Ik snap exact wat je bedoelt, alleen valt onder een bril dragen denk ik niet het veilig omgaan met vuurwerk. Ik stook al jaren zonder bril en ( AFKLOPPEN ) er is nog nooit wat gebeurd. Echter is het vooral het gezonde verstand van mensen die de mensheid in de steek laten.

Ik snap exact wat je bedoelt, alleen valt onder een bril dragen denk ik niet het veilig omgaan met vuurwerk. Ik stook al jaren zonder bril en ( AFKLOPPEN ) er is nog nooit wat gebeurd. Echter is het vooral het gezonde verstand van mensen die de mensheid in de steek laten.

Vind ik persoonlijk gewoon dom, waarom zou je geen bril dragen. Ik bedoel het meeste gaat de lucht in, maar het blijft toch handwerk he. Er hoeft maar iets om te vallen of laag te klappen en dan ben ik toch blij dat ik een bril op heb.

Mijn motto is dan ook. Better safe then sorry

Ja denk je dat alle freaks veilig afsteken? Kijk op youtube hoe bekende 'freaks' met vuurwerk omgaan. Zie je ze een bril dragen? Ik niet. En zo zijn er denk ook vele onder ons die geen bril dragen.

Ik denk dat de 'like' verslavende Youtubers niet representatief zijn voor een hoop anderen onder ons. Hun podium is alleen groter.

Ik bestel gewoon weer in freakacties en zie het wel, ik ga er vanuit dat ik mijn geld wel weer terug krijg.

Nu ff weer ontopic; ik besteld gewoon als ieder jaar, en zie vanzelf wel wat er komt dit jaar. Uiteindelijk krijg je je geld terug omdat de winkels niet meer mogen uitleveren aan je mocht het zover komen

Dat jij iets niet snapt maakt het geen rare comment.

Het gaat er in dit topic om wat er gebeurt als er een verbod komt. Een oplichter kun je altijd treffen, maar neem aan dat je wel weet waar je je vuurwerk koopt? Dus vind het niet echt thuishoren in dit topic.

Verder no hard feelings hoor, rustig maar:)

Zoek contact op met winkels die nu al hun webshop open hebben. Zei kunnen jou vast een goed en duidelijk antwoord geven.

Er zijn zaken die alleen vuurwerk verkopen, maar ook zat die vuurwerk ernaast doen. Kijk bijvoorbeeld naar de vuurwerbunker, dat hoort bij de Intratuin. Tuurlijk kan zo'n zaak failliet gaan of kan er een vuurwerkverbod komen, maar daar moet je niet teveel mee bezig zijn. Kan uiteindelijk overal mee gebeuren.

Back
Bovenaan