Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

Minder knal meer sier, het 12uur moment pakt me steets meer.
overdag afsteken heb ik een beetje gehad

Nog meer t gehele jaar door producten zoeken en eventueel bestellen. De collectie word hoe dan ook groter dit jaar.

Wat ik anders ga doen is:
1- Meer eigen doorlont projectjes verzinnen
2- Meer filmen
3- Wat meer budget cakes voor in de vooravond(max 10 euro), zoals bijvoorbeeld de heavy legend 16, curious van royal(die ik trouwens heel vet vond)
had dit jaar alleen wat grotere cakes die ik wilde bewaren voor 00:00 dat ik voor 12 uur eigenlijk niet veel had afgestoken.

Ik ben met overdag knallen ook wel klaar.
50 knallers van 18 tot 00 uur vind ik wel genoeg.
Wil liever weer om 00 uur paar mooie sier shells afsteken.

Dit jaar wil ik naast mijn pallet projecten er iets anders bij. De volgebouwde pallets blijven er zowiezo bij, maar ik zit meer te denken aan een aantal lasers, die vanuit de achtertuinen (3 stuks) richting mijn schiet plaats in de lucht gericht zijn. Het mooiste is denk dmx gestuurd.

Zijn er al mensen die dit voorheen gedaan hebben?

Voor mij wordt het komende jaarwisseling:
- Wat minder klein spul.
- Wat meer budget cakes.
- 1 of 2 doorlontboxen.

Eddy.

dit jaar is de bedoeling om 2 showtjes te doen
eerst van Nieuwegein naar Sassenheim toe rijden om 1 showtje te doen bij me schoonouders en familie
en dan weer terug rijde om bij thuis en wat vrienden en familie 2e show te doen
lekker bezig dus

Voor mij wat minder losse cakes en meer cakeboxen. Afgelopen jaren heb ik echt enorme voorraden losse cakes gekocht en in totaal maar één cakebox.

Verder heb ik er min of meer bewust voor gekozen om mijn hele bestelling al in het begin van het jaar te kopen, ivm kortingen. Ben er alleen bang voor dat ik nu gewoon dubbel zo veel ga kopen :P

minder vuurwerk kopen. het was eigenlijk veel te veel en het kwam maar niet op. plus, er is ong 1300 euro in gaan zitten, en dat werd me toch iets te gortig. ik ga proberen het dit jaar met ong de helft te doen. proberen he.. :p

Kijken of er dit jaar ergens een bedrijfs is dat schiet systemen verhuurd om een getimde show mee te bouwen.

Back
Bovenaan