Wat ga jij volgend jaar hetzelfde doen?

Niet werken rondom de jaarwisseling. Toch een stuk relaxter zo met afhalen en voorbereiden. Ook nu tijd om in alle rust na te genieten en de ervaringen en sfeerbeelden van andere forumleden te bekijken. Verder is de kleinere collectie mij erg goed bevallen, dat hou ik er voor de komende jaarwisseling ook in.
Tournee door het hele land is ook voor herhaling vatbaar, mooie nieuwe plekken gezien.

• Like
Waarderingen: bri
Niet werken rondom de jaarwisseling.
Ja, mee eens. Ik heb de week rond de volgende jaarwisseling alweer vrij aangekondigd. De dagen ervoor rustig afhalen is prettig, niet al te vroeg uit bed ook, en de paar dagen bijkomen achteraf is ook wel echt heel erg fijn. G
Wel gedoe voor mij omdat we met Kerst niet mogen werken, dat ik rond die dagen dan moet compenseren met lange dagen, magoe da's prima te behappen.

Laatst bewerkt:
Hopelijk weer Richard helpen in de winkel op de eerste verkoopdag. Er kan best wat gebeuren in een jaar, ik hoop weer lekker te kunnen verkopen in Groningen. O & N met broer aldaar is ook vaste prik. Een aantal compounds van afgelopen jaarwisseling gaan er zeker weer komen, deze hebben geen kooi en waren toppertjes.

Voor het gemak ga ik er ook alvast van uit dat het weer hetzelfde is, regen en wind. Hoef ik me daar ook niet meer aan te storen. 😁

Back
Bovenaan