Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het dit jaar sowieso al anders gedaan.
Waar ik voorheen altijd minimaal 30mm moest hebben,heb ik nu zelfs 20mm compounds besteld.
Het grootste deel van de collectie bestaat uit 20 en 25mm compounds dit jaar.
Niet eens voor de prijs,maar wat er tegenwoordig uit 20mm geperst word is gewoon dikke prima.
Dat ik inlever op burstknal neem ik op de koop toe.

Hier ook langer wachten met bestellen. Vroeger had je de beste deals meteen in het nieuwe jaar omdat er extra korting kwam op de restanten. Maar die tijd is gewoon voorbij dus nu later in het jaar de acties meepakken.

Niet echt veel anders denk ik. Zoals ik het afgelopen jaar heb gedaan, is mij uitstekend bevallen! Het enige wat ik anders wil doen is ietsje eerder bestellen. Dit jaar was de eerste bestelling medio november. Ik denk dat ik nog wel één freakactie in september/oktober mee wil pakken. Al is het maar 1 box.

Toch ook wel weer trots op mijzelf dat ik mij zo lang heb weten in te houden. :cool: :wink:

Dat is mij al gelukt Galaxis! :applause: Volgend jaar weer eens proberen wat minder te kopen. Maar dat zeg ik al een jaartje of wat.. :tongue2:

Sowieso wil ik kijken of ik volgend jaar mijn auto rijbewijs kan halen. Dan wil ik graag naar duisland voor wat betere blokken. Verder wil ik meer magnum vuurwerk en minder lesli. Ook wil ik eerder bestellen om echt de freakprijzen mee te krijgen.

Nog eerder gebruik maken van alle acties, en alvast voor mijn broer bestellen die er vroeg in het jaar niks van wil weten en afgelopen jaren pas in de voorverkoop voor hoge prijzen alles bestelde.

Budget.. Nu doe ik hier niet echt aan, maar ik denk nu aan max. €1000,- voor volgend jaar. Ben benieuwd of volgend jaar de prijzen begin van het jaar weer wat aantrekkelijker zullen zijn. Dit jaar viel dit wat tegen, waardoor ik volgend jaar wellicht langer wacht om mijn eerste bestelling te plaatsen.

Meer tripjes naar het buitenland te beginnen met spanje, Duitsland en japan

Meer groot caliber spul schieten… vorig jaar een aantal 20mm pakketten gekocht, dit jaar is dat 25 mm
Ook heb ik dit jaar meer losse cakes/kleinere compounds die ik voor 00:00 ga doorlonten ipv 1 grotere compound

Klinkt gek maar ik denk dat ik volgend jaar even een jaartje over sla.
Tenminste in Nederland.
Mijn hartje is verkocht aan een ander land.
Helaas een land zonder al te rijke vuurwerk geschiedenis.
Toch wil ik daar met kerst en nieuwjaar samen met mijn gezinnetje doorbrengen.
Staat al heel lang op mijn wishlist!
Ik zou dit jaar gaan maar door omstandigheden (gezondheids gedoe) is dit uitgesteld.
Dus aankomend jaar geen vuurwerk voor mij maar een heerlijke vakantie.

Klinkt gek maar ik denk dat ik volgend jaar even een jaartje over sla.
Tenminste in Nederland.
Mijn hartje is verkocht aan een ander land.
Helaas een land zonder al te rijke vuurwerk geschiedenis.
Toch wil ik daar met kerst en nieuwjaar samen met mijn gezinnetje doorbrengen.
Staat al heel lang op mijn wishlist!
Ik zou dit jaar gaan maar door omstandigheden (gezondheids gedoe) is dit uitgesteld.
Dus aankomend jaar geen vuurwerk voor mij maar een heerlijke vakantie.

Ik zou het niet kunnen, maar ik wens jou en je gezin alvast een fijne vakantie toe.
Betekent dat wij jou hier dan niet veel zullen lezen, of ...?

Eerder en meer de winkels bij de oosterburen in de gaten houden.
Zelfs zonder hoge freak kortingen worden de prijs-kwaliteit verschillen met Nederland wel erg groot. Daarnaast zijn er met diverse shops ook afspraken te maken als je een grote order plaatst.

Uiteraard blijven we de Nederlandse importeurs die wel hun rug recht houden ook gewoon sponsoren :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan