Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen vuurwerk afsteken bij mist. Och wat heb ik nog een spijt dat ik bepaalde boxen heb afgestoken.
Gewoon een stuk of 15 tot 20 goede cakes kopen. Geen shows meer doen.
Dacht hier voor komend jaar al gereageerd te hebben, maar dit is van verleden jaar xD
Goed, uhm. Wat ik anders ga doen. Sowieso heb ik volgend jaar, denk ik, meer budget, dus ga proberen grotere cakes te kopen en er nog meer een show van te maken.
Ga proberen mijn show veel eerder te doen. Misschien zelfs via Facebook of zo mensen uitnodigen zodat er tenminste iemand komt kijken. Zodat ik in de nacht bezig kan zijn met mijn andere passie, fotografie. (Van vuurwerk en 112 meldingen).
Daarnaast wil ik ook op een andere locatie gaan stoken. Stiekem hoop ik zelfs verhuist te zijn, want der wonen mensen hier die het elk jaar weer flikken mijn dag volledig te verzieken. Mensen die ik echt een keer wat aandoe als ik ze nog een keer hoor zeiken over waar en hoe ik mijn vuurwerk afsteek. (Ik steek het legaal af, op legale tijden, of verantwoordelijke manieren. Maar het is altijd, je mag hier niet stoken/daar niet stoken, houd gewoon je bek mensen...Dit is geen vuurwerkvrije zone:@)...Maar ben ik niet verhuist, ga proberen ergens te stoken waar ik verlost ben van deze mensen. Hopelijk ergens centraal.
Wil echt heel graag een show maken...Ook al zal dat vast gezeik opleveren met de gemeente of zo...
Verder ga ik nog meer demo's bezoeken
Verder niks!