Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een andere optie is om je eis qua grote van collectie aan te passenEen hobby mag van mij best geld kosten maar gaat mij te ver om 3K plus te moeten neertellen voor een beetje fatsoenlijke collectie. IK heb jarenlang heel veel plezier beleefd aan de vuurwerk hobby maar het is het mij gewoon niet meer waard. Dit jaar nog een keer maximaal genieten en volgend jaar op zoek naar een andere hobby
Dit klopt helemaal, vaak genoeg gehad dat ik zoveel had en dat je al bijna de hele avond staat te stoken, vervolgens om 1 uur naar binnen loopt en dan nog ziet hoeveel er staat. Toen was bij mij de lol er wel af en ben maar gestoptDe grote van een collectie zegt ook niets over de hoeveelheid lol en plezier je er mee kunt hebben.
En? Gelukt?Volgend jaar pas vanaf september mij gaan bezig houden met vuurwerk. Na alle importeurs demo's pas in november 2 tot max 3 compounds en enkele losse cakes bestellen. Nieuwe artikelen zijn steeds vaker klein kaliber gepruttel of kooi loos, nog maar te zwijgen over de alsmaar stijgende prijzen.
Een hobby mag van mij best geld kosten maar gaat mij te ver om 3K plus te moeten neertellen voor een beetje fatsoenlijke collectie. IK heb jarenlang heel veel plezier beleefd aan de vuurwerk hobby maar het is het mij gewoon niet meer waard. Dit jaar nog een keer maximaal genieten en volgend jaar op zoek naar een andere hobby