Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.

Minder goud / windgevoelige effecten kopen. En ook daarvan minder afsteken, het valt toch erg tegen met windkracht 6 zoals afgelopen jaar.

Ik heb me zo gek laten maken door de buienradar app, dat ik mijn vuurwerk op heb geborgen voor 18.00. Gelukkig kwamen er vrienden met kids langs en ik heb uiteindelijk gewoon kunnen stoken.

Ik ga mij dus minder laten leiden door het weer en verder iets gezonder eten. Ik heb teveel frituur zitten eten en dat wordt dit jaar wat anders..

Hopelijk kan ik dit jaar om 18.00 met mijn neefje stoken en de focus zal dan meer op klein spul liggen.

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar bij vrienden gevierd die een feestje hadden. Erg gezellig maar daardoor toch een stuk meer onder de overkapping gezeten i.p.v. stoken.

Ik denk dat de locatie dit jaar anders wordt, wellicht met liefhebbers de hele avond doorbrengen.

Iets meer bestellen voor tussen 18 en 00 uur. Vorig jaar alleen maar boxen in de collectie. Jaren geleden had ik juist veelte veel voor die tijd, dus toen voor genomen om daarvoor niks meer te bestellen en eerst alles op te maken want we steeds overhielden.

Volgend jaar pas vanaf september mij gaan bezig houden met vuurwerk. Na alle importeurs demo's pas in november 2 tot max 3 compounds en enkele losse cakes bestellen. Nieuwe artikelen zijn steeds vaker klein kaliber gepruttel of kooi loos, nog maar te zwijgen over de alsmaar stijgende prijzen.

Een hobby mag van mij best geld kosten maar gaat mij te ver om 3K plus te moeten neertellen voor een beetje fatsoenlijke collectie. IK heb jarenlang heel veel plezier beleefd aan de vuurwerk hobby maar het is het mij gewoon niet meer waard. Dit jaar nog een keer maximaal genieten en volgend jaar op zoek naar een andere hobby

Ik ga nu echt voor de topproducten, zullen er niet veel zijn maar kan ik eindelijk genieten ipv compounds neerzetten, aansteken en weglopen voor de volgende. Mag best wat kosten (hopend op freakacties in de buurt) maar wil er eens meer van genieten.

Ik kocht eerder allen maar compounds. Voor 00:00 uur en cakes voor tussen 18:00 en 00:00 uur. Dit jaar wil ik minder cakes en wat meer compounds voor in de avond. Tot nu toe lijkt dit wil te slagen.

Een hobby mag van mij best geld kosten maar gaat mij te ver om 3K plus te moeten neertellen voor een beetje fatsoenlijke collectie. IK heb jarenlang heel veel plezier beleefd aan de vuurwerk hobby maar het is het mij gewoon niet meer waard. Dit jaar nog een keer maximaal genieten en volgend jaar op zoek naar een andere hobby
Een andere optie is om je eis qua grote van collectie aan te passen ;)
Vuurwerk is ook van mij logischerwijs een hobby,maar als ik lees wat een grote groep hier ,er elk jaar aan uitgeeft dan verslik ik me nog wel is.
Dat is bij mij nooit zo geweest,ik denk dat 4 van mijn O&N collectie's vallen in 1 collectie voor 1 O&N, van een groep mensen hier qua besteed bedrag.
Maar t neemt niet weg,dat ik me kostelijk heb vermaakt met mijn "kleine" collectie 🥳

Laatst bewerkt:
De grote van een collectie zegt ook niets over de hoeveelheid lol en plezier je er mee kunt hebben.
Eerste Corona jaar hadden we 10 boxen die we over hadden van het jaar ervoor, hebben een prachtige dag gehad toen.

De grote van een collectie zegt ook niets over de hoeveelheid lol en plezier je er mee kunt hebben.
Dit klopt helemaal, vaak genoeg gehad dat ik zoveel had en dat je al bijna de hele avond staat te stoken, vervolgens om 1 uur naar binnen loopt en dan nog ziet hoeveel er staat. Toen was bij mij de lol er wel af en ben maar gestopt 😂

Volgend jaar pas vanaf september mij gaan bezig houden met vuurwerk. Na alle importeurs demo's pas in november 2 tot max 3 compounds en enkele losse cakes bestellen. Nieuwe artikelen zijn steeds vaker klein kaliber gepruttel of kooi loos, nog maar te zwijgen over de alsmaar stijgende prijzen.

En? Gelukt?

Eigenlijk niets en net als elk jaar mij focussen op 25 en 30 mm producten en hopelijk zijn ze met kooi nog te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan