Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

• Ik hou mij aan de regels

Stemmen: 21 8,2%
  • Ik stook mijn oude voorraad op

Stemmen: 131 51,4%
  • Ik ga na Duitsland/ België vuurwerk halen

Stemmen: 71 27,8%
  • Ik ga illegaal vuur kopen

Stemmen: 23 9,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 9 3,5%

• Totaal stemmers
    255
Nu het ernaar uitziet dat er aankomende vrijdag een algeheel verkoop- en afsteekverbod wordt afgekondigd, wat ga je doen op 31 december tussen 18:00 en 2:00?

Ikzelf heb nog redelijk veel single shots en vuurpijlen. Deze gaan sowieso de lucht in. Daarnaast overweeg ik nog een trip naar Duitsland om 1 of 2 Funke cakeboxen te halen

Mocht het echt zo zijn, dan vier ik waarschijnlijk oud en nieuw in Wuppertal bij mijn neef. Zie ik talfeuerwerk ook nog eens van binnen :wink:

vuurwerk halen en stoken. Hoe wat en waar nog geen idee maar der moet wat de lucht in.

Optie 4, "ik ga illegaal vuur kopen"? Wordt vuur nu ook al verboden? :) Als het aan GroenLinks ligt wel natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Optie 2 en 3 voor mij. Handhaving van een eventueel verbod is kansloos en de illegale markt wordt groter dan ooit met alle ellende van dien, maar goed daar komt de linkse meute vanzelf wel achter.

Dikke pyromusical met wat ik nog heb liggen :handsup: Ik ga los dit jaar en mensen gaan het prachtig vinden.

Disclaimer: Alles wat hier gezegd wordt is puur hypothetisch. Aan de uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend en op basis van de uitspraken mogen geen boetes uitgeschreven worden.

grijze/ondergrondse markt op, genoeg contacten nog, er staat ook al wat in de pijpleiding.
Helemaal spuug en spuug zat, dan maar op deze manier

Back
Bovenaan