Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Uitslapen", meestal wel op tijd wakker om vervolgens alle beelden op de PC te zetten en de vuurwerk compilatie in elkaar editten. Als die aan het renderen is pak ik meestal nog wat slaap bij of kijk ik op YouTube of ga ik nog even naar buiten.

Meestal na een paar uurtjes slaap rond 7 a 8 uur brak het bed uit...paar bakken koffie en wat sigaretten later is het tijd om een lange wandeling te maken met de hond om daarna te wachten tot een uur of 11 a 12 tot de bladblazer los kan op alle dopjes en snippers...de rest van de dag beelden bekijken en op 2 jan gaat de knop om...alles op fallas

Afgelopen jaarwisseling voor het eerst mee gedaan aan de nieuwjaarsduik en dat staat voor komende jaarwisseling weer op de planning. Eerst even uitslapen en daarna het water in dus :)
Verder wat opruimen en nagenieten!

Afgelopen jaarwisseling rond half 6 naar bed gegaan dus idd lekker uitslapen en olliebollen als onbijt en lunch nemen:)Verder vaak naar familie/vrienden toe.

Vuurwerk opbergen dat door windkracht 6 a 7 niet afgestoken is... Verder maar chillen want dagen erna gewoon weer vroeg op voor lange werkdagen

Laatst bewerkt:
Eerst ff lekker uislapen, daarna een beetje Youtube afstruinen voor de eerste video’s(compilaties).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan