Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geniet in januari en februari nog na, van de filmpjes en verhalen. Rond maart/april heb ik een kleine inkakker, maar het begint rond augustus/september toch wel weer te kriebelen, al is dit wel een gek jaar natuurlijk, waarin helaas weinig te doen is geweest op vuurwerkgebied. Bijna geen shows/demo's.

Hopelijk word het volgend jaar beter. Ik mis het namelijk wel heel erg.

meestal ga ik wel in een winterslaap. In januari vaak nog wel actief met het kijken van straatvideo's enzo. kijken of andere mijn mening delen of een Cake of Box goed was. Maar zo rond maart wordt ik toch ook een stuk minder actief. om dan rond september weer terug te keren

Blijft het hele jaar wel actief! Lekker alvast producten uitzoeken en waar mogelijk bestellen bij winkels die al open zijn. Ervaringen uitwisselen en genieten van de films die gepost worden. Ik post meestal wat minder in de off-season maanden maar blijft wel regelmatig kijken of er interessante updates zijn.

Direct hier films kijken en kijken welke producten erg goed gepresteerd hebben in de straat. Die komen op mijn lijstje voor volgend jaar. Soms zitten daar echte parels tussen zeg! Daarna verder lekker blijven plakken en alweer de eerste bezoeken inplannen, jullie moeten ook wat te lezen houden he? :wink:

Alles is alweer geweest en we kunnen weer uitkijken naar een nieuw oud en nieuw. Ben wel benieuwd wat jullie plannen zijn en of jullie op het forum blijven hangen.

Normaliter gaat de blik toe naar het chinees nieuwjaar om de maand januari in ieder geval door te komen... Door deze evenementenloosheid gaat dat er denk ik niet in zitten... Uiteraard blijf ik op het forum hangen om van alles op de hoogte te blijven! Al zal dat niet urenlang zijn zoals de afgelopen tijd!

Het afgelopen jaar leek het ook wel veel rustiger op verschillende fora wat ik wel echt deprimerend vond!

verder is het na het stoken altijd een feestje bezoeken en slapen om de ochtend erna weer lekker wat day after foto's te schieten en in een frisse nieuwjaarswind uit te brakken!

Ben dit jaar van plan om het hele jaar actief op de fora te blijven. Ook wil ik (indien corona het toelaat) naar bijvoorbeeld Valencia, de Zena Trophy en verschillende demo's.

Ik blijf wel actief zolang er interessante content is. Een groot deel van mijn bestellingen laat ik staan wat vermoedelijk resulteert in minder kruitstress gedurende het jaar. Ik verwacht dat de uitbreiding vooral gaat zitten in wat extra compounds. Ik vond het de laatste twee weken bizar stil op het forum, hopelijk is dat geen voorbode voor 2021. Ik verwacht dat zodra het definitief is dat we in 2021 mogen stoken, de drukte verder toeneemt

Eerst maar eens zien hoe de wereld zich gaat ontwikkelen voor de niet gevaccineerden. Afhankelijk daarvan weet ik welk budget er vrij gemaakt kan gaan worden voor vuurwerk :rolleyes:

Hopelijk valt het alles mee en kunnen we als vanouds weer gaan voorgenieten. Goede voornemen is om de wereld de wereld te laten en ook echt alleen van de interesses, in dit geval vuurwerk, te genieten op de daarvoor bestemde plekken.

Waar een ban op FPM al niet goed voor is :thumbsup: :D

Niks. Normaal gesproken aftellen naar carnaval maar dat zit er dit jaar ook niet in.
Denk maar hopen dat we gauw in de periode komen dat de blaadjes aan de bomen komen en de temperaturen weer omhoog gaan en we alles weer wat zonniger kunnen inzien.

In tegenstelling tot de mensen boven mij hoop ik juist op lekker winterweer met een pak sneeuw en stevige vorst. :D
Tevens ben ik momenteel bezig met mijn eerste huis. Daar verwacht ik over een paar weken de meubels te krijgen waarna ik erin zou kunnen trekken. :)

Eddy.

De rest van het jaar kom ik hier terug! Ik wil op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en discussies omtrent onze traditie die ook aankomend jaar permanent onder vuur zal blijven liggen! Ik ben niet van de social media of kranten e.d. dus dit forum zal mijn vooraanstaande nieuwsbron zijn!

Morgen verhuizen naar mijn eerste koopwoning. Dus ik ben voorlopig nog wel even zoet met verven enz :p

Vooral heeel veeel freaken, heb ik mij voorgenomen. Voorlopig kunnen we toch nog nergens heen dus ik heb tijd zat.

Ik heb mijzelf voorgenomen om me eens te verdiepen in het Duitse consumentenspul (vooral Funke natuurlijk) en de Belgische markt eens door te spitten. Volgens mij zijn er overal pareltjes te verkrijgen waar ik geen weet van heb. Dus ik heb zat te doen komend jaar.

Hier lekker het hele jaar een beetje mee lezen en kijken, en proberen wat meer te posten. Daarnaast opzoek naar mooie freakacties, en verder maar zien hoe het jaar loopt door Corona.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan