Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allereerst lekker uitslapen. Daarna begin ik rustig aan mijn filmpjes te bekijken, bewerken en op VWC plaatsen, neem hier wel een paar weken de tijd voor. Natuurlijk ook veel straatfilmpjes bekijken op VWC, vooral van de nieuwe compoundblokken, ben benieuwd hoe ze het doen in de straat. De freakacties, vnl. in het hoge noorden, volg ik ook vanaf het begin, dit betekent ook doorlopend wenslijstjes aanpassen en veranderen. Ga dus gelukkig niet in een zwart gat vallen. :)

Na oud en nieuw ga ik nagenieten van de geweldige dagen en dat natuurlijk hier bespreken, dus blijf hier zeker hangen. December is altijd een erg drukke maand en januari is juist altijd erg rustig en niets om naar uit te kijken. Ik ga daarom altijd in januari en/of februari/maart op vakantie. Zo kom je de eerste 2 maanden van het jaar prima door.

Laatst bewerkt:
de eerste dagen van januari hang ik hier nog een beetje rond, filmpjes kijken, revieuwtjes lezen en topics bekijken die ik om de een of andere rede heb gemist, maar halverwege januari zakt het bij mij weg en ga ik in de zomerslaap om daar rond september/oktober weer uit te komen en eens te bekijken wat hier in de tussentijd allemaal is gebeurd.

Heel weinig. Mentaal weer voorbereiden om te gaan werken na 2 weken vrij en voorbereiden op carnaval.

Na oud en nieuw is het toch eerst even bijkomen van het mooiste seizoen van het jaar, weer rustig op gang komen. De eerste dagen werken in het nieuwe jaar helpen hier dan wel bij, maar echt helemaal van harte gaat het dan nog niet. Verder blijf ik in januari zeker nog actief hier, post ik wat films, bespreek ik de ervaringen. Voor je het weet is januari weer voorbij en dan leef ik toe naar maart, mijn eerste keer Fallas!:D

Het eerste wat ik doe is nadenken over wat ik het aankomende jaar allemaal wil hebben en wat beter kan. Afgelopen jaar heb ik op 1 januari besloten dat ik geen kleine cakes meer wil kopen. Ondanks de lage prijs vallen ze eigenlijk altijd tegen. Dit jaar alleen dikke cakes en cakeboxen :handsup:. In februari ben ik er niet meer mee bezig tot mei ongeveer. Dan begint het weer.

Lekker zo f5'en op vwc en elke keer nieuwe comments zien :D al 2019 lijstje vormen en afwachten tot de freakshops open gaan :D

Gewoon weer door waar we gebleven waren. Lekker met VWC bezig, importeurs bezoeken, lijstje maken. Over een aantal weken weer naar Valencia. We komen het jaar wel weer door en voordat we het weten begint het circus weer van voor af aan.

Ik blijf dagelijks actief. Zonder uitzondering. Helaas blijft mijn bijdrage wel bij mijn ongezouten mening, ik heb helemaal niks gefilmd:(

In januari en februari nog veel op VWC om ervaringen uit te wisselen en veel video's te koekeloeren. Afgelopen O&N zelf ook veel gefilmd, dus ik zal nog wel het nodige in de product topics plaatsen. Uiteraard volg ik de beste cakebox en beste cake topics.

Eind februari begint het MLB-seizoen met spring training en vanaf dan ben ik vooral daarmee bezig. Op VWC af en toe een shout in de daarvoor bedoelde box, maar daarmee houdt het wel op tot september.

Heb hier en daar wat reviews geplaats, en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat geen enkel product wat ik had echt heeft teleurgesteld! Vuurwerkcrew helpt gewoon echt bij het samenstellen van een goede lijst.

Nog even na genieten van al het mooie vuurwerk wat ik heb gezien. En een beetje op het forum zitten. Daarna zal het minder worden. Aangezien ik dit jaar geen vuurwerk in de planning heb staan. Waarschijnlijk een keertje op vakantie met oud en nieuw.

Heb dit jaar een aardige buts filmpjes mogen ontvangen en gemaakt dus lekker darten gekeken vandaag films op de pc gezet en bekeken.
Vanochtend ff opgeruimd.
En nu een beetje hier rondscrollen films checken en ga zo maar door.
Blijf zoiezo het hele jaar door wel redelijk actief.
En ook met mn maat een Valenciatripje plannen van de week.

Mn kater uitslapen, dat is nu ondertussen trouwens gelukt, net wakker... :')

Elk jaar zeg ik tegen mezelf dat ik actiever wil zijn, eerder bestellen en dergelijke, meer naar shows. Maar dan komt het "leven" weer om de hoek en heb ik ineens nergens tijd voor...
Hopelijk kan ik dit jaar langer blijven/later weggaan zodat ik niet weer pas op 18 December voor het eerst inlog op het forum....

Ik blijf gewoon actief op VWC, verder gaan andere hobby's de komende tijd even voorrang krijgen, fotografie etc.

Rond Koningsdag komt vuurwerk ook weer om de hoek kijken in de vorm van vuurwerkshows, wil dit jaar er weer wat meer gaan bezoeken dus ben erg benieuwd. Heb er nog geen concrete plannen voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan