Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Laatst bewerkt:
Dit jaar flink actief gebleven en dat is me goed bevallen. Gelijk na Oud en Nieuw een paar bestellingen gedaan, dat voelt toch wel goed hoor. Heb je weer iets om naar uit te kijken en je hebt goedkoop de toppers van afgelopen jaarwisseling.

Uiteraard hier weer blijven plakken. Zomerslaap doe ik niet aan, wil het hele jaar bezig zijn met vuurwerk. Het hele jaar is er tegenwoordig wel wat te doen, de eerste winkels gooien de site's op 2 januari alweer open waardoor het hier het hele jaar gezellig en levendig blijft.

lees elke dag wel het forum of er nog wat nieuws is gepost (ben wat dat betreft wel meer een voyeur, dan zelf posten), verder bekijk ik ook vaak de freakshops en zoek op youtube naar filmpjes.

Als het seizoen echt begint probeer ik ook altijd wat demo's te bezoeken mits het priveleven het toelaat en natuurlijk de Zena Trophy.

Ben elke dag hier wel ff te vinden of het nou in het seizoen is of niet, meestal net ff voor het slapen gaan ff de berichten van de dag lezen.
En blijf over de rest van het jaar zo nu en dan nog een paar shows volgen.

Ben het hele jaar 'druk'. Veel losse shows binnen en buitenland. Ook is Falles Valencia altijd vaste prik, tripjes Italie enzovoorts :D

Ik ben het hele jaar actief gebleven. De weekacties van winkeliers hebben hier ook aardig aan bijgedragen. Als prive het toelaat zal ik vanaf nu ook diverse demo's bezoeken.

Ik wil dit jaar voor het eerst gaan filmen op 31 december om dit vervolgens gedurende het jaar hier te posten. Ik geniet zef erg van de mensen die dit doen dus waarom zelf niet..

Als de ergste kater voorbij is, zo rond half januari ��, dan alweer actief op vwc om alle filmpjes en foto’s te bekijken in de diverse topics.
Ook uiteraard al een blik werpende op de eerste freakacties en vast een lijstje maken met musthaves.

Het hele jaar door kijk ik zeker om de dag wel op vwc en vanaf juli zeker dagelijks.
Die hele sfeer rond vuurwerk maakt me altijd zo blij als een kind. Ondanks mijn leeftijd van 34 jaar jong blijft het toch een van de mooiste dingen die er is.

Ook ik wil dit jaar wat demo’s gaan bijwonen om de sfeer aldaar eens te proeven. En uiterrad zijn de shows in het echt mooier dan op de film.

Tja, ik ga toch in de "zomerslaap". Vlak na oud en nieuw kijk ik hier nog wat films en post soms wat opvallends op het forum over artikelen die ik heb gehad. Altijd nog even de polls invullen. Maar daarna stopt het wel even hoor. Tot nu eigenlijk, eind augustus/begin september zoiets.

De eerste maanden ben ik hier toch wel te vinden. Zat mooie films te zien. De topics voor beste product vind ik ook leuk en interessant. En ook in het begin van het jaar zijn er zat mooie vooruitzichten kwa shows en festivals.

Maar ik steek wel telkens meer tijd in andere hobby's zoals hardlopen waardoor minder vaak op het forum te vinden ben.

Ik kijk vrijwel elke dag wel even op het forum, vooral om in de gaten te houden of winkels nog mooie freakacties of weekaanbiedingen hebben. Alleen als ik op vakantie ben of een weekend weg voor zeilwedstrijden ben ik altijd volledig offline en kijk ik dus een aantal dagen niet.

Zoals elk jaar lekker in zomerslaap. Blijf nog wel een tijdje rondhangen tot ik er genoeg van heb en spijt heb van al het geld dat ik heb uitgegeven (en alwaar in de januari uitverkoop). En als ik dan op zomervakantie ben dan begint het weer te leven!

Eerste paar dagen ben ik echt down dat het weer is afgelopen... echt apart wil ik even niks met vuurwerk te maken hebben maar in februari komen de kriebels alweer

Ik blijf wel gewoon op VWC actief. Beetje straatfilmpjes kijken van de jaarwisseling, af en toe de wish-list bijwerken, enz. Later in het jaar een beetje naar de diverse showtjes in de buurt toeleven :)
Alleen de winkelactie-topics moet ik zien te vermijden... :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan