Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
blijf nog wel even hangen op VWC om de ervaringen van anderen te horen op producten die ik op mijn lijstje voor volgend jaar heb staan. Er zijn te veel nieuwe en goede producten beschikbaar... dit jaar mijn eerste bestellingen gedaan in januari/februari, ik weet niet of dit ook gaat gebeuren in 2018 ivm verhuzing,

Dat probleem heb ik ook. Mijn compromie is dat ik een winkel zoek die vanuit het huidige als potentieel nieuwe adres goed te rijden is. Dat maakt de "gok" wat veiliger om het zo maar te zetten.

De eerste week van januari compilaties kijken van vuurwerk. En dan komt carnaval er weer aan de 2e leukste dagen van het jaar! In de zomer zal ik hier weinig te vinden zijn maar vanaf september ben ik er zeker weer!

mm in Januari doe ik me kloten voelen. Sowieso door overleiden van een ouder 2 jaar terug in de maand heb ik er nog minder mee dan ooit. Misschien dat de nieuwe werk uitdaging dit jaar wel genoeg afleiding bied. En januari wat sneller gaat. Maar februari mag snel beginnen en daarna de zomer en dan snel weer richting oud en nieuw xD

Tuurlijk helpt dat mee, maar ook zonder die bezoeken zou ik hier elke dag te vinden zijn. En gelukkig is het nog steeds geen werk voor ons maar pure hobby.

Haha, ik had werk tussen aanhalingstekens moeten plaatsen. :D

Voor mij persoonlijk gaat na verloop van tijd de interesse een beetje de kast weer in om ergens in oktober weer uit de kast gehaald te worden.

Afgelopen jaren was het 1 januari familie bezoek/meldingen rijden, 2 januari voorgaand jaar afsluiten en bijkomen van de drukte, 3 januari weer werken. En sinds 4 jaar of zo, werk ik op een administratiekantoor, dus is januari direct keihard werken omdat het BTW maand is. Dus, ja, na de dag der dagen. Heb ik eigenlijk vrij weinig tijd om eraan te denken dat, het weer voorbij is. Zeker met alle afspraken die ik tegenwoordig heb in m'n vrije tijd...Gewoon geen tijd. Al is t wel altijd een zware periode zo net na Oud & Nieuw. Die stilte ineens. Dit jaar extra sterk door het verlies van beiden ouders. (oktober mijn moeder verloren, februari 2015 mijn vader). Echter: Ik ga natuurlijk gewoon weer op zoek na de eerste vuurwerkdemo en/of brandweer-evenement :P En fotografie gaat ook gewoon door xD

In januari altijd lekker nagenieten van de jaarwisseling. Dit door middel van het terugkijken van straatfilmpjes, collectiefoto's en veel reacties in de producttopics lezen hier op het forum. Daarnaast gaan we ook in 2018 natuurlijk weer de nodige shows bezoeken en in maart staat mijn eerste tripje naar Valencia (Fallas) op de planning. Maar voor dit alles natuurlijk begint ga ik eerst nog genieten van de kerst en uiteindelijk de jaarwisseling.

Vorig jaar voor het eerst het hele jaar door blijven hangen. Vooral voor de freakacties, maar ook om reacties en straatfilms te lezen en te bekijken. Dat beviel goed en heeft me de mooiste collectiemopgeleverd die ik tot nu toe heb gehad, dus komend jaar blijf ik ook zeker actief!

1 Januari als ik in de middag wakker wordt nagenieten. Herinneringen ophalen met enkele buren tijdens de nieuwjaars borrel (lees: laatste uit de flessen opmaken:D) napraten over de diverse geschoten producten en alweer nadenken over nieuwe lijstjes.

eerst altijd opriumen en zo in ochtend en dan lekker nagenieten van de jaarwisseling. Dit door middel van het terugkijken van straatfilmpjes, collectiefoto's en zo en me nieuwe lijstje voor volgend jaar al gemaakt ben snel dit jaar in jan al eerste besteling doen en 8 jan weer heel jaar druk aan werk en gluuren op forum ben heel vaak kijke aleen nooit zo wat ingelocht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan