Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Dit jaar is de sfeer hoog gehouden door veel te praten met mede freaks online! Dit ga ik zeker erin houden

De eerste nieuwe maandag van de week is het gewoon weer keihard aan het werk gaan want als boekhouder moeten er behoorlijk wat btw-klanten van afgelopen maand/kwartaal en jaar erdoorheen geramd worden. Zo gaat het al sinds 2014. Enige verschil is nu dat ik de eerste week na oud & nieuw wel echt vrij neemt tegenwoordig.

Ik zit sowieso de laatste tijd alleen op de forums voor het bijhouden van de evenementen. Verder doe ik eigenlijk helemaal niks op de forums.

De eerste nieuwe maandag van de week is het gewoon weer keihard aan het werk gaan want als boekhouder moeten er behoorlijk wat btw-klanten van afgelopen maand/kwartaal en jaar erdoorheen geramd worden. Zo gaat het al sinds 2014. Enige verschil is nu dat ik de eerste week na oud & nieuw wel echt vrij neemt tegenwoordig.

Ik zit sowieso de laatste tijd alleen op de forums voor het bijhouden van de evenementen. Verder doe ik eigenlijk helemaal niks op de forums.
Ja betrapt, toch even reageren in de countdown. Lekker toch voor de sfeer.

Ik ben juist na oud en nieuw hier heel veel aanwezig. Alle ervaringen lezen en delen. Het grootste deel van mijn lijstje maak ik in januari. Naast dat ik hier veel aanwezig ben is het gewoon nog een tijd nagenieten en zoveel mogelijk straatfilmpjes kijken. Ook ga ik altijd eind januari een weekend of midweek naar Texel. Zo hebben we iets om naar uit te kijken en kom ik januari heel goed door.

Na oud en nieuw is het nog nagenieten van ervaringen en filmpjes, vooral die van anderen want ondanks dat ik me ieder jaar voorneem om dat beter te doen komt er niet veel van terecht. Dan begint ook weer de lijst voor de nieuwe collectie en begint het struinen naar wat er alweer aangeboden wordt in de shops. Lekker ouwehoeren op het forum tot er richting september weer nieuwe producten verschijnen, meer shows komen en natuurlijk de demo's er weer zijn. En zo heel het jaar door met vuurwerk bezig zijn bevalt me goed.

Nagenieten van een prachte periode. De vele reacties in de product topics, de ontelbare films en foto's waar ik erg van kan genieten. Tegelijkertijd is het ook weer vooruit kijken naar een nieuw jaar en het toeleven naar Fallas begint voor mij ook direct op 1 januari. Verder de vakanties die je weer gaat boeken is altijd een mooie afleiding. Maar ook de komende importeurs bezoeken, de eerste freakacties en de eerste nieuwtjes horen er weer bij. Kortom, het hele jaar bezig zijn met vuurwerk zoals de laatste circa 20 jaar.

begint het struinen naar wat er alweer aangeboden wordt in de shops.
Is er ook een lijst van ALLE landelijke shops die zelfs in januari klaar staan met acties eigenlijk ?
Lees al erg lang over shops en leuke acties,maar heb me er ,A nooit in verdiept,B de meeste shops die ik via dit forum kan zien, zitten of boven in t land of in het oosten.
Alleen al voor het lange reizen,lees brandstof verstoken begin ik daar niet aan.
(t groeit hier niet aan een boom,zeg maar)

Als eerste filmpjes terug kijken en alvast lijstje maken welke producten er volgend jaar sws weer moeten komen. Ook kijk ik gelijk uit naar de wintersport, weerberichten bekijken of er voldoende sneeuw is gevallen, offpiste routes uitzoeken. skispullen weer gereed maken.

Sinds dit jaar post ik pas op het forum.. daarvoor las ik enkel mee. Meestal tot ergens halverwege maart ben ik redelijk actief met bunkerdeals.. dan zwakt het af en bloeit het helemaal op in september..

Laatst bewerkt:
Na oudjaar is het vooral even genieten van de afgelopen maanden, even rust pakken na de hectische decembermaand, maar daarna de knop om, aan het werk en uitkijken naar Fallas en met een schuin oog ook alweer naar de nieuwe jaarwisseling. Januari nog lekker ouwehoeren over het afgelopen seizoen en direct al lijsten maken met de toppers.

Terug naar de realiteit. Na de fantastische dagen direct weer naar het normale leven op 2 januari als zovelen hier waarschijnlijk. Zijn er genoeg die zelfs op 1 januari alweer aan het werk moeten. Maar natuurlijk gaan we na genieten, alle filmpjes kijken die hier gepost worden, onze ervaringen delen en natuurlijk gewoon beginnen aan het lijstje voor het nieuwe jaar.

De eerste weken zit ik nog wel met 1 been in de euforie. Wat restvoorraden bestellen uiteraard. Collectiefotos en compilaties kijken, maar ook weer focussen op een nieuw jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Als ze er ziet hoeveel ik dit jaar besteld heb, op de bank slapen waarschijnlijk.
Misschien voor die tijd nog investeren in een ruime en comfortabele bank indien nog niet beschikbaar dan :)

Het voordeel is wel dat je op je gemak, zonder gestoord te worden of voor gestoord te worden aangezien, alle filmpjes lekker kan kijken en alvast wat rond kan neuzen wat er te koop is en vervolgens de eerste bestellingen alweer doen.

Afhankelijk van hoe blij je bent met je huidige bank.
Hopelijk viel deze er (niet) op,anders moet je toch gaan investeren in een "betere bank" :confused: 😂 ;)

Trouwens,nadat O&N is geweest,zou ik me wel is willen storten op Fallas,maar dat is er nooit van gekomen omdat de rest van de vriendengroep of geen tijd heeft of er te laat mee op de proppen komt om het te gaan doen.
Dus meestal is t compilatie maken en dan valt t tot aan september zo'n beetje "stil" met forum en vuurwerk 🤐

Alles is helaas alweer geweest, dus wat zijn jullie plannen? Blijven jullie lekker plakken hier of ga je in zomerslaap en kom je later in het jaar weer terug?

Sinds gisteren weer gewoon aan het werk dus het normale leven is snel weer opgepakt. Voor nu zit ik nog wel aardig in de sfeer, dus ik blijf hier nog wel even hangen. Compilaties kijken, horen welke producten mede freaks goed vonden. Meestal verwaterd het wel en kom ik steeds minder vaak hier een kijkje nemen. Ergens midden in het jaar kom ik steeds weer iets vaker :D

Hier ook sinds gister aan het werk. Door de dagen vrij die we gehad hebben, nu extra druk natuurlijk. We blijven hier zeker plakken en als de rust terug is ga ik meteen beginnen aan het lijstje voor dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan