wat doe je met je vuurwerk als je het binnen hebt??

Alles uit pakken, collectie foto maken en dat natuurlijk op dit forum posten. :p
alles aandacht bekijken. zeker alles nog zo'n 10x oprapen er naar kijken en weer neer zetten :p

en dan weer aan de projecten beginnen! :D

Inderdaad, zoals de meesten hier, alles uitpakken en bekijken. Mooi opstellen en collectie foto's maken en posten op VWC . Daarna beginnen aan de projecten en eindeloze discussie over de afsteek volgorde.

Heerlijk!

genieten, genieten genieten en genieten

alles uitpakken, netjes opstellen en foto's heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt haha, zal ik dit jaar maar is even doen :)

al het kleinvuurwerk meestal in een grote rugtas( wat noooit past :p)

Dit jaar ga ik het eens anders doen dan andere jaren...

Andere jaren zat ik volop in de stres de voorgaande dagen (dingen doorlonten, plakken, knopen, daarnaast nog uren werken, sporten etc etc)

Dit jaar ga ik bijtijds me vuurwerk ophalen, waarschijnlijk wordt het een gezellige bijeenkomst met een aantal freaks bij vuurwerkland steenbergen... Bij thuiskomst alles rustig uitpakken en wat foto's maken natuurlijk!
Dit jaar heb ik 30dec vrij van me werk, kan ik mooi die dag op me gemak de nodige dingen doorlonten en voorbereiden.

Ach, je wordt elk jaar een jaar ouder en wijzer (:D)

Ik moet het de 29e ophalen.
Dan neem ik het mee naar huis.
Zet ik alles bij elkaar, maak ik eventueel een foto en doe ik er niks meer mee tot het 31 december is.

- Ophalen (zo vroeg mogelijk altijd)
- In de auto gooien
- Terug naar huis rijden
- Uitladen
- Uitpakken
- Alles per stuk bekijken
- Alles mooi neerzetten voor de collectiefoto
- Sorteren, ochtend, avond, 00:00 en projecten
- Beginnen aan projecten maken
- Foto's maken van de uiteindelijk projecten
- Foto's posten op VWC
- Nieuwe producten stiekem toch even testen
- Kijken, kijken, kijken
- 31e 09:59:59 KNALLEN!

Als ik mijn vuurwerk heb opgehaald, zet ik het mooi neer in de woonkamer. Zo dat elk product te zien is. Dan maak ik er foto`s van voor collectietopics. De volgende twee dagen staat het mooi uitgestald en in het zicht:p.
Op oudejaarsochtend splits ik het in dag- en nachtvuurwerk. Het spul voor overdag gaat in dozen en tassen en het nachtspul blijft mooi staan!

ik haal het pas de avond van de 30 op en dan ga ik alles goed nakijken of het klopt en daarna natuurlijk foto's ervan maken voor het form en de avond er nog een paar keer naar kijken en mischien nog wat meer foto's maken en de volgende dag om 9:59:59 KNALLEN:D

Ophalen, en uitstallen!

Hele tijd ervan genieten en dan spulletjes reserveren voor doorlontprojectjes.

Dan indelen voor Dag-Avond-Nacht.

Het grootste gedeelte zal voor de dag zijn!

Het is trouwens alweer bijna 1 december :D De mooiste maand van het jaar!!

- Ophalen (zo vroeg mogelijk altijd)
- In de auto gooien
- Terug naar huis rijden
- Uitladen
- Uitpakken
- Alles per stuk bekijken
- Alles mooi neerzetten voor de collectiefoto
- Sorteren, ochtend, avond, 00:00 en projecten
- Beginnen aan projecten maken
- Foto's maken van de uiteindelijk projecten
- Foto's posten op VWC
- Nieuwe producten stiekem toch even testen
- Kijken, kijken, kijken
- 31e 09:59:59 KNALLEN!

ik haal het pas de avond van de 30 op en dan ga ik alles goed nakijken of het klopt en daarna natuurlijk foto's ervan maken voor het form en de avond er nog een paar keer naar kijken en mischien nog wat meer foto's maken en de volgende dag om 9:59:59 KNALLEN:D

Je mag nog niet om 9:59:59 afsteken he :wink:

Waarschijnlijk zal niemand gaan zeuren als je het een minuut te vroeg afsteekt. De klok van iedereen staat toch iets anders. :D Ik kon het gewoon niet laten om een beetje irritant te zijn :p

Haha als je dan toch "irritant" wil zijn dan kan ik dat ook
9:59:59 is geen minuut te vroeg maar één seconde :p

Héhé, gaat lekker hier jongens..!

Vuurwerk afsteken mag vanaf 10 uur s'ochtends. Daarom staan we allemaal om 5 voor 10 al buiten met een aansteeklont te smachten naar het sissende geluid van het eerste officiele knalletje dat van je eigen vuurwerk afkomt! Ik kan er niet meer op wachten, helaas duurt een maand nog lang!

Nou.. Mijn vuurwerk word de 29e door mijn pa opgehaald omdat k dan zelf op stage keihard aan het werken ben..
Dan kom ik ergens om 0400 snachts thuis dan zal ik het waarschijnlijk even snel bekijken en de 30e gaat er pas echt aandacht aan gegeven worden..
Dan word het bekijken en dusdanig uitpakken dat ik overdag niet met koude handen sta te *****n maar wel in de verpakkingen laten zodat ik een overzicht heb van wat op is en wat niet.. (snap je het nog?)

Nja dat dus

Eerst even wat eten (neeeee, niet het vuurwerk xd) , van te voren niet gedaan door de spanning. Dan ga ik alles op me kamer zetten, maar nog niet uit de dozen/tassen halen. Ik maak foto's wanneer het nog in de tassen zit. Als dit gebeurt is, haal ik alles eruit en ga het netjes neerleggen voor de collectiefoto's. Daarna alle foto's op VWC zetten. De rest van de dagen ga ik alleen maar kijken naar m'n vuurwerk en op internet kijken naar vuurwerk, haha. Natuurlijk kan ook ik het niet laten om af en toe een singleshotje of een pijltje de lucht in te laten gaan!

:D

Back
Bovenaan