Wanneer tuig jij de kerstboom weer af ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Torrr

VWC lid
In navolging op het topic optuigen hier een topic over het weer aftuigen van je kerstboom, een kunstboom valt niet uit een echte natuurlijk wel, dus kom maar op met de data :)

Om af te trappen, als ik laks ben en geniet van de koude winteravonden dan kan hij rustig blijven staan tot februari, mijn record is een keer april geweest maar dat was door omstandigheden betreft mijn ziekte enkele jaren terug, velen weten dat hier wel.

In navolging op het topic optuigen hier een topic over het weer aftuigen van je kerstboom, een kunstboom valt niet uit een echte natuurlijk wel, dus kom maar op met de data :)

Om af te trappen, als ik laks ben en geniet van de koude winteravonden dan kan hij rustig blijven staan tot februari, mijn record is een keer april geweest maar dat was door omstandigheden betreft mijn ziekte enkele jaren terug, velen weten dat hier wel.

Je kan hem ook gewoon heel het jaar laten staan :bonk:
Helaas hier geen boom, dus ik hoef me daar gelukkig ook niet druk om te maken :-)

2 januari heb ik hem er uitgegooid. als het aan ons moeder gelegen had kwam er helemaal geen:bonk:

Maarja als je zelf bomen verkoopt kan je het niet maken om geen boom te zetten.:D

Bij ons na 3koningen eruit gegaan. Vind het wel sfeervol altijd, zo'n boom. Maar ach, voor je het weet staat die weer :D

Die kerstboom is eigenlijk voor mij thuis niet eens een reminder aan kerst, maar aan gezellige winterdagen die plaats vinden voor en rondom kerst. De boom staat er meestal rond 6 december en gaat weer naar de zolder op de laatste dag van de kerstvakantie. Gezien niet iedereen vakantie heeft, houden we het meestal op de 1e zondag van januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan