Wanneer komen bij jou de folders weer binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kep er pas 2 binnen, valt tegen

me2
maar je kan ook aanvragen door de betreffende winkels/zaken een mail te sturen met de vraag of hun een folder naar je kunnen opsturen, zo heb ik er ook 1 ontvangen, de andere folder kreeg ik in de bus,
met een hele mooie brief erbij!

Ik heb alleen die van de Rijswijkse binnen. Valt wel een beetje tegen, dat er weinig folders worden verspreid.

Heb inmiddels 4 folders binnen! maar alles is al besteld dus vind het niet zo speciaal meer om me er echt mee bezig te houden, ik kijk ze even snel door en denk dat steeds, wat word de standaard consument toch opgelicht met sommige prijzen haha!
maar meestal krijgen we hier alles de eerste week van december! regio zaanstad.

Ik heb vier folders binnen, maar eentje dubbel. :) Familie haalt ze er dan uit of klapt ze open op tafel. Ik verwacht er nog 'n paar maar de hoofd + nieuwe dealer vuurwerk folders zijn er al. Geniet er wel van om 'n beetje 'n voorstelling te krijgen.

Hier tot op heden 4 folders gehad. Maar kan zijn dat men hier thuis een aantal zonder t te beseffen heeft weggegooid. Helaas maar 4 tot nu toe, maar misschien volgen er snel meer, HOPELIJK:P

Leuke is dat, Goudvuur, ze nog persoonlijk langs kwam brengen:P En dat Frans Mulder de folder nog steeds per brievenpost verzend:P

Heb de prijzenlijsten ondertussen ook in Excel geknald:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan