Wanneer komen bij jou de folders weer binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over anderhalve week liggen er een paar op de mat. De meeste moet ik gaan halen. Heerlijk, doe ik ieder jaar op het fietsie en dan alle winkels af die binnen mijn bereik liggen. Da's nou zo'n traditie die ik in ere houd.:wink: Fotootje van de ochtendbuit vorig jaar.:p

Oh de folders vallen komend weekend wel bij mij op de deurmat. En hier zijn er al 2 winkels online dus als ze nu nog niet komen kan ik ze ook gewoon ophalen. Niet te geloven dat het alweer zo ver is. Kan niet wachten...

Zojuist de eerste Folder (GBV) op de mat gevonden. Altijd weer een heel speciaal moment.:D

Laatst bewerkt:
wij hebben een nee nee sticker op de duur dus die krijgen we niet .
maar dat geeft niks want als de sint het land weer uit is, ga ik gewoon op pad .

@ happiness die folder is wel erg vroeg zeg .

Net de intratuin folder binnen gehad mooie meterpakket aanbieding leuk voor in de vooravond mischien neem ik er wel 5 ,ik wou eerst naar olen om wat voorpret prut te halen het goede spul heb ik daar al gehaald.ik heb nog maar 100 a 150 over en dan vind ik het niet de moeite om naar olen te rijden hoewel ik liever daar shop

En ja hoor vanmorgen viel ie door de bus de 1e folder van Wolff vuurwerk met Dynasty en de Full loaded collectie. En het plaatselijke tuincentrum is online met Broekhoff vuurwerk. Fijn hoor...

ik verwacht ze begin volgende week, wanneer de folders worden gebracht zitten er denk ik al wel een paar tussen.

vandaag langs mijn opa geweest, die heeft de makro waar dit jaar ook een beetje vuurwerk in staat.

Na de Intratuin folder van een paar dagen geleden blijft het angstvallig stil.. Ik hoop dat er spoedig meer zal volgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan