Wanneer haal jij je cat 1 op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haal geen CAT-1 dit jaar, mag blij zijn als ik dit jaar alles op krijg, gelukkig wel oud CAT-1 wat nog kwaliteit heeft.
Dat spul van nu is de moeite niet meer voor mij.

Mooie schoen cadeautjes hier met CAT 1. Fonteinen pakketje van de Action valt niet eens tegen ...
Of onder de kerstboom :kerst:
Probeer altijd wel een leuk pakketje voor de kids te maken.
Maar de kwaliteit is wel weer terug bij af vind ik.. nogal waardeloos.
Tijdens Corona leek het nog wel wat, met vooral de Funke opleving, maar mijns inziens is daar weinig meer van over..

voor heen keek ik altijd wat ze bij de Big bazar hadden, nu dat uiteraard lastig wordt, ben ik maar overgestapt op xenos, ik koop niet waanzinnig veel cat 1, vooral wat kleine fonteintjes en stookvoer, zoals philly crackers of rattellinten
er is helaas geen tuincentrum of iets dergelijks wat een tijd van tevoren al cat 1 verkoopt.
mocht iemand wel van een plek afweten in de regio leiden die cat 1 verkoopt (uiteraard de action, xenos etc wel al bekend) laat t me dan graag weten.

Ben met mijn zus nog in 2018 naar de aldi gegaan voor cat 1 maar voor de rest heb ik eigenlijk nooit meer specifiek cat 1 gehaald. Ook in 2020 en 2021 had ik er helemaal geen behoefte aan. Ik was alleen maar heel zuur dat ik met lege handen door de jaarwisseling heen moest (de jaarwisseling van 2020-2021 was echt het meest depressieve moment van het jaar dat ik ooit heb mee gemaakt want in de binnenstad was er voor de rest helemaal niemand met vuurwerk. Naar de countdown klok kijken op tv en dat het stil blijft buiten is eigenlijk gewoon hartverscheurend)

Cat 1? Wat is dat...? Nee, nooit meer.

Er zit echt wel wat leuk spul tussen. Niet om met o&n te stoken maar wel om door het jaar heen af en toe eens lekker kruit te snuiven. Dat is vooral leuk als er visite is met kinderen, soms vragen ze zelf al of we nog wat af gaan steken :)

Mij ook niet gezien. Wat een trieste zooi! Ieder zn meug, maar ik word er niet blij van.

In de corona tijd toen er geen consumenten vuurwerk te koop was heb ik wat cat.1 gehad maar nu hoeft het voor mij ook niet meer.

Ik haal geen cat1 m.u.v. die crackling kings van de action. Telkens als ik die zie liggen gaat er een pak mee oeps haha

Ik begin met categorie 1 halen wanneer de eerste kerstmarkten openen, rond midden oktober. Ik probeer van zoveel mogelijk merken de "beste" producten eruit te halen. Dat wordt wel steeds lastiger want de kwaliteit wordt minder en het wordt vooral steeds duurder. Toch ben je wel lekker met vuurwerk bezig en ik steek een paar keer per week wat af met de kinderen voordat ze gaan slapen. Vinden ze prachtig :)

IMG_20221204_100029.jpg

IMG_20221204_095453.jpg

1000008049.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan