Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De verhalen op het forum van afgelopen jaar qua cat1 waren positief, ondanks het grote gemis van cat2. Zijn jullie dit jaar ook van plan om weer cat1 te kopen en zo ja neem je dit mee tijdens de afhaaldagen of maak je er gewoon een extra tripje van?
Ik haal geen Cat-1 meer, misschien wat novelties maar die haal ik tijdens de reguliere (Cat-2) verkoopdagen wel. Heb voor de komende 2 jaar genoeg Cat-1 als het nodig is (hoop het niet)
Niet slecht bedoeld, maar nooit en te nimmer hoop ik. Gewoonweg omdat dat spul mij niet kan boeien. Ja sommige spullen zijn leuk, maar ik kan het niet als goede vervanger zien van het echte spul.
Ik zal bij Intratuin/Vuurwerkbunker hopelijk nog wel wat bengaals vuur van Funke meepakken. Dat zal wel in december worden als de kerstshow en vuurwerk-stand weer zijn ingericht.