Wanneer haal jij je cat 1 op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haal een deel direct op, vooral ook in de supermarkten etc. als daar nog wat ligt.
Maar toch wil ik ook een deel pas de 29e ophalen. Om zo toch nog het ophaalgevoel te houden.

Alles meteen meenemen.
Je weet niet wat voor run er momenteel is.
Zag het zaterdag bij de lidl alle linten in 30 seconden verkocht om 08.00.30.
Ga ff kijken in den bosch voor luftheulers en stel die meteen veilig dit weekend.
Inmiddels 18kg cat 1 verzameld en door voor de 24,99kg.

Heb een aantal bestellingen die ik 30 december op ga halen, toch nog een beetje het gevoel van de afhaaldagen.
Bij vuurwerk Huizen ook nog een bestelling staan, wanneer deze binnen is ga deze zo snel mogelijk ophalen.

Bij Patrick/ Vuurwerk Huizen wanneer alles binnen is even die kant op rijden aangezien het apart word gehouden door Patrick vind ik dat echte klantenservice. Kijk daar even wat hij nog meer in de winkel heeft liggen. En een deel bij de Aldi, maar veel gaat het niet worden.

Deze week 2 bestellingen cat1 gedaan, onder het mom "voor de kinderen". Stiekem geniet papa mee. Eerst naar plaggenmarsch in hardenberg, waar ze veel leuke cat1 artikelen hebben zoals de kortsluiters jvan gbv en de Bengaalse fakkels van lesli. Na meerdere filmpjes van funke cat1 te hebben gezien, vandaag met vrouwlief en dochter een ritje gewaagd naar Valk in Nijverdal, hier alle cat 1 producten van Funke mee genomen! Om 08.30 in de auto met kerstmuziek op, 3 kwartier rijden, leek heel erg op de ritjes van de laatste 3 dagen van het jaar!

Net even langs VW Huizen, ritje van bijna 3 uur. Om toch een beetje de feeling erin te houden van "stad en land afreizen om.." Kort bezoekje en in real life even kennis gemaakt met de prachtig ontworpen pakjes van Funke. Zaterdag nog even naar Bofi Zaandam en de 28ste naar Katwijk. We houden de lol erin!

alles binnen vathorst 6 pakjes van die jank dinge van funke
tas vol bij riezebos vuurwerk opgehaald
paar dingen bij intratuin mooi zat vind het wel best zo

Wel gaaf die astronauten labels. Heel herkenbaar van "vroeger" :D

Ik heb in november ergens de Big Bazar al leeg gekocht.

Ik heb het meerendeel inmiddels binnen. De afgelopen weken ben ik op zaterdagochtend net na openingstijd bij een aantal tuincentra in de regio langsgegaan om wat cat. 1 te shoppen. Een deel daarvan heb ik online besteld en een aantal artikelen stonden niet online, dus meteen in de winkel opgehaald om er zeker van te zijn. Onlangs kwamen ook de Funke Cat. 1 fonteinen online en die heb ik dan ook meteen besteld en die moet ik komende week ophalen, als alles volgens planning verloopt. Ik heb dus bewust niet gewacht tot de afhaaldagen, maar ervoor gekozen om het allemaal al te halen. Zeker ook omdat ik de situatie maar onzeker vond en dat blijkt nu ook maar. Daarnaast is het ook gewoon fijn om een aantal toppers gewoon in handen te hebben en de schitterende afwerking van bijvoorbeeld de Funke Bengalfeuer Mix te bewonderen.

Screenshot_20201213-200841_Gallery.jpg

Screenshot_20201213-200923_Gallery.jpg

Screenshot_20201213-200728_Gallery.jpg

Screenshot_20201213-200641_Gallery.jpg

Mijn plan is dit gewoon op 29dec te doen, heb ik toch nog het vuurwerk haal gevoel.
Hoop wel dat het kabinet geen roet in het eten gooit, met aangescherpte maatregelen...

Ik zie mensen telkens die Bagalfeuer los kopen, maar los is duurder dan een mix pakje.
Kun je beter gewoon die Mix Pakjes kopen of jullie hebben andere prijzen

Ik zie mensen telkens die Bagalfeuer los kopen, maar los is duurder dan een mix pakje.
Kun je beter gewoon die Mix Pakjes kopen of jullie hebben andere prijzen

Denk dat dit komt doordat de meeste winkeliers enkel de losse pakjes hebben en niet meer de mix.

Dat klopt..

Hier in de regio zuid oost brabant zijn ze nergens te verkrijgen als alleen de rode.
Dan moet je al limburg in of naar het noord oosten.
Jammer had er graag wat bij gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan