Wanneer haal jij je cat 1 op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Helaas kunnen we dit jaar enkel cat1 vuurwerk kopen. We zien dat zeer veel leden beste bestellingen hebben lopen ,maar wanneer haal jij hat af? Haal je het zsm af of plan je het bewust 29,30 of de 31ste zodat je tog een soort afhaal dagen hebt en de kater wellicht wat minder is? Laat het ons hier weten.

Ik heb het gisteren gehaald bij Patrick in Huizen! Het gaat zo enorm hard met de cat1 dat ik bijna FOMO kreeg haha.

Lekker eindje karren met kerstmuziek van skyradio, en een paar tassies vol met leuk kindervuurwerk.

FUNKE:droolthum

20201130_153032.jpg

Als er hier een adres is die alles dan Funke verkoopt dan sla ik toe. Ga er niet 100 kilometer voor rijden. En als de Aldi weer verkoopt haal ik wel een doos vol zodat ik de 31e overdag gewoon kan stoken.

Ik ben al een keer bij Patrick in Huizen geweest en mijn volgende rit naar Huizen staat komende woensdag gepland, en heb al wat bij verschillende intratuins en bij Witbaard gekocht. Ik heb m'n bestelling van Vuurwerk Almere Haven laten staan op de 29ste, om toch dat ophaalgevoel nog even te ervaren. Ook de Big Bazaar moest eraan ontgelden, zo ook de Action en binnenkort de Lidl nog even. Dan maar de hele dag aan één stuk door stoken.

Heb tweemaal e.e.a. van de Bigbazar gehaald, tot nog toe. Voor mij persoonlijk is cat.1 normaal gesproken een leuke toevoeging in december, maar merk nu toch ook wel dat ik het stoken ervan gauw beu ben...

Desondanks wil ik toch nog rondkijken bij wat vuurwerkwinkels voor meer diversiteit aan cat 1. Ook om een klein voorraadje aan te leggen, met voornamelijk fakkels en bengalen. Komt altijd van pas bij het behalen van 't kampioenschap, in 2034 ergens (op zijn vroegst). :angel: :D

Afgelopen zaterdag bij Ed raket geweest.

heerlijk even een praatje gemaakt.

Verder haal ik gewoon cat 1 als ik leuke dingen zie, hoeft van mij niet perse op de laatste 3 dagen.

Dit vuurwerk is echt heerlijk om met de kleine aan te steken, wat een lol en plezier hebben wij hiervan!
De sfeer is nu aardig terug bij mij en ik ben met volle teugen weer aan het genieten! Dit ondanks dat het maar cat 1 vuurwerk is (samen met je kind genieten van vuurwerk is al waardevol genoeg) .

Ga vrijdag naar Huizen. De 10e naar Soesterberg en de 19e naar de Bunker in Leidsche Rijn.oh ja en de 5e naar de L i dl en de 16e naar de Aldi:D

Ik ben al 2 weken lekker aan het hamsteren, soms even een half uurtje buiten wat stoken of wat meenemen op de fiets als ik ergens naartoe moet en dan lekker wat afsteken. Afgelopen zondag wat nog bij Zena gehaald (op de racefiets), vorige week nog bij de winstpakker wat kleins gehaald en de boerenbond (pets place) had nog erg leuk Lesli spul! Oude stromboli's en rambo's die het goed doen uit 2017, naast de knetterkegels.

Hopelijk dit weekend even langs de houtse bazaar en ano vuuwerk voor de laatste dingen voordat de aldi en lidl aan de beurt zijn. Heb dan een mooie voorraad van alles. Denk dat ik rond oudjaar alles gewoon al lekker in huis heb en regelmatig heb afgestoken. Heel misschien nog even naar duitsland of TP vuurwerk voor de laatste funke dingen en dan is het qua F1 wel klaar.

Het hele jaar door. Afgelopen jaar meerdere keren naar Ruhrfeuerwerk gegaan voor Funke spulletjes zoals de Bengalfeuer mix, Geysir A en Silberfontanen.

Daarnaast wordt in de kruitbehoefte in het einde van het jaar voorzien met zaken van de bekende shops in NL :)

Ik heb bij de Big Bazaar al wat spullen gehaald, maar heb vandaag ook een hele mooie bestelling bij Huizen gemaakt. Deze ga ik de 29ste in de ochtend zo vroeg mogelijk ophalen. Ik kan echt niet thuis zitten tijdens de verkoop dagen, daarom de 29ste gepland. Lekker erg vroeg in de auto zoals altijd het land door, heerlijk.

Heb bij Huizen ook nog een leuke voornamelijk Fünke bestelling staan. Zodra het binnen is lekkah ophalen. Dat heeft toch wat dat ophalen. Maak er gewoon een lekker uitje van. En het zal niet de laatste zijn dit jaar.:D

Vanochtend bij Haokan en de Lidl geweest.
23 december naar Steenbergen.
Misschien tussendoor nog ergens anders naar toe.

Ik heb bij de Big Bazaar al wat spullen gehaald, maar heb vandaag ook een hele mooie bestelling bij Huizen gemaakt. Deze ga ik de 29ste in de ochtend zo vroeg mogelijk ophalen. Ik kan echt niet thuis zitten tijdens de verkoop dagen, daarom de 29ste gepland. Lekker erg vroeg in de auto zoals altijd het land door, heerlijk.

Dat heb ik dus ook. Ondanks dat ik al redelijk wat in huis gehaald heb, heb ik vanochtend ook nog een bestelling bij de Vuurwerkbunker geplaatst voor de 29ste. Gewoon om dan even op pad te kunnen met de Top2000 aan. Ga nog even kijken of ik er misschien nog ergens een kleine bestelling tegenaan gooi.

Dat heb ik dus ook. Ondanks dat ik al redelijk wat in huis gehaald heb, heb ik vanochtend ook nog een bestelling bij de Vuurwerkbunker geplaatst voor de 29ste. Gewoon om dan even op pad te kunnen met de Top2000 aan. Ga nog even kijken of ik er misschien nog ergens een kleine bestelling tegenaan gooi.

Precies, lekker die top2000 erop en gaan. Het is anders, maar weet zeker dat we er enorm van gaan genieten.

20201205_120832.jpg
Was niet de bedoeling om cat 1 te shoppen, maar was vanochtend zo vroeg wakker dacht ach, ga wel even langs de lidl en valk vuurwerk, mooie tijdsbesteding weer. Volgende week nog langs huizen voor meer funke f1 :D

Ook ik heb inmiddels wat Categorie 1 vuurwerk besteld en in bezit. Het grootste gedeelte moet nog worden afgehaald, waar ik ook wel erg veel zin in heb. Een aantal artikelen van Funke kijk ik heel erg naar uit, maar ook de knetterlinten, crackling rotjes en fonteinen van met name Lesli/GBV/Rubro kijk ik erg uit!

Ik ben eigenlijk altijd het hele jaar door bezig met cat 1. zo verzamel ik langzaam maar zeker altijd een leuke collectie bij elkaar door het jaar heen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan