Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De verhalen op het forum van afgelopen jaar qua cat1 waren positief, ondanks het grote gemis van cat2. Zijn jullie dit jaar ook van plan om weer cat1 te kopen en zo ja neem je dit mee tijdens de afhaaldagen of maak je er gewoon een extra tripje van?
Zelfde als eumetazoa. De strooptochten duren zo maanden, in plaats van 3 dagen. Overal een beetje scharrelen, kijken of er nog leuke of interessante pakketjes te vinden zijn (en die zijn er! Soms nog met de oude kwaliteit - soms ook Cat 1.9). Echt een heerlijke beleving naar de dag der dagen toe.
Leuk om gedurende t jaar te blijven zoeken naar cat1 er is nog wel eens wat leuks te vinden. Houd deze hobby betaalbaar gaande.
Compounds en cakes zijn leuk voor oudjaar, maar wat leuke cat1 assortimentjes en fontijntjes is ook prima om ergens gedurende t jaar weg te stoken.
In Covid tijd had ik heel veel, mn Funke spul. De jaren er na nog een en ander ingeslagen voor de kids en om een bepaalde koopdrang te stillen. Afgelopen jaar nog langs propyro voor wat luftheulers e.d. toen ik er toch in de buurt was. Maar eigenlijk heb ik er nauwelijks wat van afgestoken en zijn de kids inmiddels meer geïnteresseerd in het echte werk. Dit jaar dus niks meer gekocht.
Als ik ergens leuk F1 spul tegenkom gedurende het jaar kan ik het vaak niet laten om er dan toch maar wat van mee te nemen. Funke en Klasek zijn wel favoriet. Ondertussen heb ik er dus ook wel wat teveel van gekocht aangezien de kinderen liever F2 stoken en de F1 stooksessies door het jaar heen een zeldzaamheid zijn geworden. Dit deel van de hobby kan ik dus maar beter afbouwen.
Niet, tijdens de corona jaren wat cat1 gestookt om überhaupt nog wat te stoken te hebben maar ik heb er totaal niks mee. Ja knetterlinten per 5 dozen tegelijk
Tijdens corona was t wat t was
Cat 1 stoken dus
Zat echt best leuk spul tussen.
Vind het zoeken naar leuke cat1 producten nog steeds leuk en prima om gedurende t jaar wat te kunnen stoken.
Maar op 31 december blijft dat echt in de berging liggen
Cat 1 ?
Alleen als er nog serieus goede knetterlinten zouden zijn voor een leuke prijs,zou ik overwegen om die mee tenemen voor overdags wat klooien.
Verders is t hier alleen maar serieus spul wat de klok slaat
Eerste 2 avondjes cat1 stoken inmiddels al gehad. Komen er vast nog wel een paar aan.
En er ligt ook nog steeds wat in bewaring voor als er ooit weer sneeuw komt.
Doe dit ook al lange tijden niet meer. Toch denk ik elke x als ik zo'n mega cat 1 pakket zie in een tuinwinkel dat het toch prikkelt om die fontijntjes te proberen.
Ging als tiener wel altijd naar de Aldi en action etc voor die ouwe gouwe knetterballen die nog uit elkaar ploften. Leuk spul was dat.
Als ik toevallig bij een winkel ben waar cat1 ligt kijk ik altijd even wat er tussen zit. Als het wat is, en de prijs is goed(vaak niet meer het geval) dan wil ik nog wel eens wat mee nemen. Vooral om samen met de kids toe te leven naar 31-12 in de laatste maanden van het jaar. Zodra het kan schakelen we over naar klein F2 spul.
Bij de plaatselijke supermarkt gaat er altijd een grote doos pili crackers en een doosje knetterlinten mee die de vrouw wil stoken. Ze vindt die pili crackers fantastisch om de hele avond een beetje rond te strooien.