Wanneer beginnen jullie met lijstje maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Januari even een evaluatie wat we dit jaar weer willen. Verder zodra er acties komen gaan we bestellen en dan zien we wel wat we nodig hebben voor de show en daar zoeken we verder op.

Ik meestal rond Novermber als de meeste webshops al open gaan vind ik beter.. je weet nooit wat je dealer gaat verkopen..

Nog 2 maanden wachten en ken ik ook me lijstje maken

ik ben er het hele jaar door mee bezig aangezien ik maar een beperkt budget heb verandert die lijst door het jaar heen.

Ik begin altijd als de webshops weer online gaan en de folders van de winkels binnenvallen.
Producten die ik graag wil hebben staan al wel op de verlanglijst.

Voor die kranten binnen zijn. Zijn de webwinkels allang open haha. Maar ik bewaar ze vaak wel om even heel december in rond te neuzen en te kijken haha.

Sinds begin deze week begonnen met het maken van notities over welke nieuwe producten mij bevallen en eventueel binnen mijn budget zouden kunnen passen.

Ben nu bezig met inventariseren van het nieuwe filmmateriaal per Fabrikant/Merk. Daarna ga ik dit eens op mijn gemak onder het genot van een pilsje en een oliebol bekijken, en eens goed op me in laten werken. Van sommige ben ik onder de indruk. Maar de ervaring leert dat daar nog al eens verandering in kan komen.
Deze bezigheid is trouwens een van die dingen waar ik altijd heel veel plezier aan beleef.
De voorpret zal ik maar zeggen.:D

Momenteel nog een beetje aan het kijken, aangezien de informatie van de nieuwe producten lekker begint binnen te stromen

Rustig wachten totdat alle nieuw producten en filmpjes beschikbaar zijn. daarna eens kijken welke winkels wat verkopen bij mij in de buurt en dan maar beginnen met lijstjes maken. zo rond november/december denk ik.

Als het bijna herfstvakantie is en iedereen in België gaat stunten met prijzen begin ik met lijstjes maken.

1 januari evalueren wat er weer moet komen en wat niet. Daarna begint het echt te kriebelen na de zomervakantie.

Echt lijstjes maken ben ik mee begonnen na de demo van Wolff.

Tot nu toe een lijstje met wat Pronk, Rubro en Dynasty.

Dit jaar mijn lijstje pas deze week gemaakt. Maar wel zo gedaan dat als ik niet het geld heb wat ik denk te hebben, ik niets meer hoef te wijzigen.

Echt een lijstje maken pas als alle webshops open zijn. Nu al wel iets besteld, maar verder nog lekker nadenken! Heeft vooralsnog geen haast. Eerst sinterklaas en dan mijn verjaardag. Krijg ik geld weer en dan komen de echte ideeën wel.

Wat besteld omdat het in de aanbieding was en het 50% scheelde :)

Nu ongeveer. Nu wanneer het assortiment van de winkels weer bekend is begint het allemaal weer te kriebelen. Nu films bij de producten zoeken, kijken wat het allemaal gaat kosten en daarna weer de lijst aanpassen omdat er geen budget is! Ach, het houd ons bezig tot aan kerst en daarna zijn het alweer de dolle dagen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan