Wanneer beginnen jullie met lijstje maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ondertussen zitten we alweer in de maand september en vliegen de dagen alweer wat sneller voorbij. Nog iets wat dagen en de wintertijd gaat in waardoor de zon eerder onder gaat en het eerder donker buiten is. Dat betekend ook dat het vuurwerk dichterbij komt.

De folders van vorig jaar zullen ongetwijveld ook bij jullie ergens in de kamer rondslingeren.

Wanneer begin jij met het maken van een lijsje? Of ben je al hiermee begonnen?

Ik ik ben hier al lang mee begonnen voor een groot gedeelte de zelfde producten als afgelopen jaar puur omdat ze me goed bevallen en voor een gedeeltje nieuw wat precies ga ik niet zeggen.

Ik begin altijd in januarie al en spijker hem steeds bij tot hij in december helemaal perfect is.

Had dit jaar een wenslijst gemaakt. Netjes bijgehouden ook. Maar tijd terug gewoon weggedaan. Was het gewoon helemaal zat. Dus nu mag ik weer opnieuw beginnen. Ik denk dat dit ergens in november zal worden, als de winkeliersdemo's eraan komen.

In mijn geval op 1 december ivm vast contract of uwv das voor het eerst jammer genoeg volwassen zijn is soms shit,vooral omdat ik altijd met vuurwerk bezig ben droom fantaseer praat en soms een geestelijk pyro-transfusie onderga.

Ik ben echt al heel veel bezig geweest. Maar ik weet het nu gewoon niet.
Heb al wel wat oude producten besteld, maar ik weet nog niet wat er voor nieuwe producten bij komen en wat ik tot nu toe heb gezien(eigenlijk alleen echt rubro) ben ik niet compleet omver geblazen.
Iig denk ik dat Royal wel goed gaat scoren. Altijd goede producten van hun. En dit jaar ook nog jubileum. Dus ik verwacht wel wat van hun;-)
We zien het wel.
greetzz

Heb al een lijstje met royal klaar,met producten van dit jaar,:) Maar de echte lijst komt in december zelf.

Zodra de eerste mooie acties komen bij de freakwinkels bestel ik er gewoon op los. Ik weet wel welke producten mooi zijn en zo groot is mijn budget niet.

Ik begin altijd op de derde dinsdag van September met de begroting. Zodra de begroting op orde is word het tijd om het over de ministeries te verdelen en dan wacht ik op de winkel waar ik het koop. Wanneer ik weet wat er in het assortiment zit begin ik de lijstjes te maken en af te wegen wat wegbezuinigd kan worden.

Ik begin altijd op de derde dinsdag van September met de begroting. Zodra de begroting op orde is word het tijd om het over de ministeries te verdelen en dan wacht ik op de winkel waar ik het koop. Wanneer ik weet wat er in het assortiment zit begin ik de lijstjes te maken en af te wegen wat wegbezuinigd kan worden.

Die eerste zin, whahahaha! Ik las het en dacht meteen: hahahaha.
Gezien het feit dat je uit de regio Haaglanden komt, er bezuinigt moet worden, maar er wel aangegeven is dat regels erg belangrijk zijn, verwacht ik nu wel dat je bij de lokale milieudienst gaat werken en dan wat 'fout' materiaal weghaalt bij Frits natuurlijk. Roven op zijn Haags!

:thumbsup: :D

Ik laat me eerst leiden door de aanbiedingen vd diverse webshops.

Als dan rond september het meeste nieuwe materiaal beschikbaar is, ga ik langzaam aan kijken naar de benodigdheden voor een showtje en waar ik dat zou kunnen halen.

Rond half januari heb ik wel weer door het bekijken van een aantal straatfilms een idee voor het aankomende oud en nieuw, welke ik dan op een lijstje zet ;P

Ben je nou nog niet bezig met de to-do-list voor je huwelijk?
Ga je daar écht pas mee beginnen op de 31e na sluitingstijd? :p

Gaan pas halverwege 2014 trouwen ;) Dusja dat wat ik nodig heb aan spul en we niet meer hebben dat bestel ik wel ergens in maart bij de importeur haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan