Wanneer beginnen de kriebels bij jullie?

pyroboy

VWC lid
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

Meestal komt het in september erg te kriebelen.
Meestal kom ik hier weer snuffelen na vuurwerkfestival scheveningen.
Maar vanaf september weer actief aan rondneuzen hier uitzoeken endergelijke

Eerlijk? 2 januari.
De kater van het niet meer kunnen afsteken na 1 januari, begin ik op 2 januari te bedenken wat ik anders wil, qua show, qua producten, etc.
Vervolgens begint de voorpret voor Fallas, waarna er weer een dipje komt.
Maar dan vanaf juni/juli bezoek ik met een groep fallas liefhebbers regelmatig een showtje en blijf je er toch wel een beetje verbonden mee.
Vroeger begon het vaak wel vanaf september, maar omdat ik nu veel vaker shows e.d. bezoek, is de kriebel er minder. Deze komt rond december als alle winkeldemo's beginnen, wel weer vol opsteken (maar eerst nog de Trophy :))

Dit jaar eigenlijk sinds mijn eerste bestelling die ik gedaan heb eind juli. Normaal probeer ik tussen februari en augustus niet zoveel met mijn grootste hobby bezig te zijn, maar dat lukt me dus niet meer.. :) Elke dag weer filmpjes kijken, ideeën voor projectjes opdoen en manieren vinden om mijn budget misschien niet nog wat op te krikken, omdat er te veel moois is om te laten liggen.

Vuurwerk het gehele jaar mee bezig. Maar wel de show's. Het consumenten vw raakt me dit jaar veel minder. De prijzen zijn absurd hoog voor wat je krijgt.

nou ik was al rond augustes me laten zien hier maar de kriebels gaan nu echt wel beginnen
en als je dan besteld heb dan wil je het eigenlijk al in je handjes houden
maar goed als ik echt begin met de kriebels mag ik zeggen dat het nu wel begint te komen

Na me eerste bestelling eind juli eigenlijk al.. Gekkigheid.
Maar het besef komt wel weer steeds meer dat het bijna alweer zover is. De tijd vliegt en over 6.5 weken staan we alweer in de winkels te kwijlen! :droolthum

Edit: Ik had al gereageerd in dit topic zie ik.. Zal de kruitstress zijn.

Back
Bovenaan