Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vertelde afgelopen week aan iemand hoe mijn jaarwisseling was verlopen, toen begon het wel even te kriebelen maar dat is dan maar voor even helaas. De echte kriebels komen bij mij wanneer de kerstperiode aanbreekt.
Het kriebelt wel een klein beetje nu. Volgende week de wolff demo,ben zeer benieuwd waar ze mee komen. Maar de echte kriebels,komen op 5 Oktober. Demo van mijn favoriete importeur,
Vroeger, jaren 80-90 begon het half oktober te kriebelen en MOEST je half november toch wel de eerste lading in huis hebben.
Nu ben ik het hele jaar door met vuurwerk bezig, een heerlijke hobby.
bij mij verdwijnt het niet, na jaarwisseling en gefeest te hebben ben ik weer druk met bedenken en uitvoeren hoe ik het volgende keer beter kan.
ben druk bezig om voor mijn Carbid kanon een carbid vergasser te maken maar kan op moment nog niet de ideale buis voor vinden .
Na de zomer komt het bij mij echt weer en als het countdowm gedeelte open gaat. nu liggen de sinterklaas spullen alweer in de winkel en dat geeft toch een stukje extra kriebels. Ook zijn er nu weer shows om te bekijken en dat helpt erg goed om het niveau wat te verhogen haha.
Ligt er maar net aan hoe ik 'gemutst' ben, oftewel hoe ik en m'n omgeving zich gedragen/voelen. Is het nog lang aangenaam warm weer bijvoorbeeld, dan kan het gerust tot half oktober duren voordat er iets begint te kriebelen.
Het jezelf in september en oktober compleet gek laten maken door die zogenaamd 'revolutionaire nieuwe producten' heb ik ook alweer een tijd achter me gelaten. Immers, we zijn in het verleden wel vaker de bietenbrug opgegaan met die fanastisch overkomende china films....
November en december daarentegen. De donkere maanden met demo's en de naderende feestdagen. Dan slaat de kruitkoorts vaak ongekend hard toe om vervolgens na 1 januari weer abrupt te verdwijnen.
De rest van het jaar sluimert het vuurwerkvirus ongemerkt op de achtergrond zonder dat ik er mee bezig ben. De tijd dat het hele jaar door vuurwerk in de spotlight stond heb ik gekend maar inmiddels is dat niet meer zo.
Tja, zo gaat dat jaar in jaar uit. Leuke hobby? Jazeker!!
Het begint hier nu toch wel echt te kriebelen. Vanmiddag wat kerstliedjes op gezet, en nu serieuze lijsten aan het maken. Voor het eerst dat het zó vroeg zó serieus is bij mij. Kan niet wachten!!!!!
Doordat ik op stage zit merk ik door de week niet zo veel van de kriebels.
In het weekend als ik thuis ben merk ik dat er meer kriebels zijn en ik veel meer op het forum rondkijk en youtube filmpjes zit te kijken van vuurwerk.
Dit jaar is het voor mij vroeg begonnen. Begin oktober al is voor mij heel vroeg. Vorig jaar was dat pas toen de vuurwerk folders in de brievenbus lagen en dan nog niet zo erg als nu. En de jaren ervoor half december word meer en meer freak.
Normaal was het inderdaad wanneer de winkels weer aankgekleed werden met vuurwerkfolders en dummies. Tegenwoordig word het steeds later bij mij ondanks dat ik er soms het hele jaar mee bezig was. Dit jaar was dat anders. Nu begint het sinds een paar dagen flink te kriebelen en het assortiment van mijn vuurwerkwinkel is ook bekend. Nu ben ik bijna niet meer te houden. Laat die dagen maar komen!
IK heb altijd kriebels. Daarom bezoek ik ook zoveel mogelijk shows in NL en Buitenland. Lijkt wel een verslaving waar je niet van afkomt. Het jeukt altijd.