Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

eerst had ik echt van af augustus die jeuk/verlangen
maar naarmate wat ouder worden word het gelukkig minder vroeger vooral in de maanden september oktober ,november was het erg altijd hoopende dat als ik thuis kwam de folders er al waren.
nu is het gelukkig minder erg en begint het begin november ,
maar dat maakt het Pleizier wat ik er aan beleef niet minder.

Dernet nog , toen we wat nitraten afstaken. Gelijk een lawinepijl van verder als reactie. Dat is perfect ! haha

Nou, bij mij jeukte het vanmiddag nog.
Stond ik daar als volwassenene eindelijk na een aantal jaar rust ivm m'n kids en werk en hectische periode met mijn bestellijst tussen 10-14 jarige in de vuurwerkwinkel.
Was ik aan de beurt stonden 3 kids te wachten op mijn ietwat grote bestelling en je zag in die ogen een woh gevoel. Net zoals ik vroeger op keek naar mensen die lekker wat extra namen.
Schaamde me wel een beetje, maar goed vroeger moest ik er ook hard voor werken.
En nu weet ik al dat als ik het op ga halen weer net zo blij wordt als toen ik zo oud was als de kinderen die ik vandaag zag. Lekker toch, dat je weer even 25 jaar terug kan kijken dan.
En nu geef ik het goede voorbeeld aan mijn kids en geniet er zelf van.
Ik heb er zin in...

hier ook, sta nu al stijf van de zenuwen.
elke keer de vraag van: heb ik wel genoeg vuurwerk haha

denk er zowat de hele dag aan.

Elke dag krijg ik steeds een beetje meer kriebels. Maar ik denk dat het over 2 dagen enorm veel want dan is Kerst voorbij en staat echt alles in het teken van vuurwerk.
Kriebels bereiken een hoogtepunt om 00:00 bij de jaarwisseling. Dan :bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye: we met zn allen naar 2011 en verwelkomen we:

2012-fireworks-calendar.jpg

Denk dat de kriebels toch echt woensdag avond komen.. de avond voor dat ik mijn vuurwerk aankopen kan ophalen!

Denk dat ik dit jaar het even rustig aan doe, zoveel mogelijk de kriebels beetje onder controlle proberen te houden. Ik kan meestal slecht slapen voor oudjaarsdag en ben dan echt helemaal gebroken. Neem denk gewoon een biertje of 2 in de avond en ik val als een blok in slaap.

Sinds een paar weken al... eerste knalletjes al horen en dan laait het vuur binnen op... Kun je alleen nog maar denken aan de 31ste. Al dat vuurwerk en de gezelligheid:) Echt zenuwslopend, maar als het dan zover is. Dan gaat het goed los:P

het is hier nu behoorlijk stil door de veraders daarom is het nu moeilijker dan vorig jaar en daarvoor.vorig jaar kon je elke dag vanaf kerst er wel een paar in de tuin gooien om je positieve vuurwerk stress te verdelen.maar dit jaar door misdaad anoniem weet je nooit wie er achter de gordijnen stiekem zit te bellen

Back
Bovenaan