Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had niet meer verwacht dat er nog kriebels zouden komen na weer een verbod.
maar nu het Kerst is beginnen er toch een beetje kriebels te komen, betrapte me zelf er gisteren op te kijken naar het weer voor oud en nieuw. :p

Kriebels zijn zeker weer aanwezig! Nu er al aardig wat geknald wordt, sta ik toch weer iedere keer voor het raam om een glimp op te vangen van wat afgestoken wordt. Ik verwacht een jaarwisseling met meer vuurwerk dan vorig jaar. En terwijl ik dit bericht typ wordt er weer een dik prof blok in de buurt afgestoken. :handsup:

Kriebels zijn zeker weer aanwezig! Nu er al aardig wat geknald wordt, sta ik toch weer iedere keer voor het raam om een glimp op te vangen van wat afgestoken wordt. Ik verwacht een jaarwisseling met meer vuurwerk dan vorig jaar. En terwijl ik dit bericht typ wordt er weer een dik prof blok in de buurt afgestoken. :handsup:

Zo gaat het hier ook de laatste 2 weken inderdaad. Kruitkoorts begint langzamerhand dus toch te komen door al het geknal om me heen. Uiteraard Met een vieze bittere nasmaak door het verbod.

6 Days To go !!

Goed te lezen dat bij veel freaks tog flink de kriebels aanwezig zijn ondanks alles. Hoop dat iedereen een top dag heeft.

Het kriebelt mij op dit moment meer bij de gedachte hoe het eventueel los kan gaan ( na alles wat ik de laatste dagen de lucht in heb zien gaan )

Het kriebelt mij op dit moment meer bij de gedachte hoe het eventueel los kan gaan ( na alles wat ik de laatste dagen de lucht in heb zien gaan )
Hier in den haag ging het gisteren abnormaal los haha.
Heerlijk om die burgerlijke ongehoorzaamheid te zien tov vuurwerk iig

Hier in den haag ging het gisteren abnormaal los haha.
Heerlijk om die burgerlijke ongehoorzaamheid te zien tov vuurwerk iig

Noem het eigenlijk geen burgerlijke ongehoorzaamheid maar meer zo iets van dat ze alles even los gooien.
Hopelijk de 31e/01e een herhaling met nog even iets meer :)

Noem het eigenlijk geen burgerlijke ongehoorzaamheid maar meer zo iets van dat ze alles even los gooien.
Hopelijk de 31e/01e een herhaling met nog even iets meer :)

Er gaat denk ik buiten vuurwerk ook een hoop frustratie de lucht in dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan