Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heb ik ook, het blijft gewoon leuk om met freaks over de hobby te praten.Normaal waren die er 365 dagen in een jaar. De laatste jaren alleen vanaf september ongeveer. Nu zijn die er totaal niet maar vind het nog wel even gezellig om te blijven buurten hier.

Kriebels zijn hier sinds een paar dagen ook weer naar een wat hoger niveau. Komt doordat het aanzienlijk eerder donker is, het alweer oktober is en het herfstweer.
Maar mijn probleem is altijd dat ik teveel hobby's heb! Ik hou van reizen (en culturen), houd van sport (kijken en doen), muziek, film, speciaalbier en dus van vuurwerk. Bij mij gaat het met de kriebels dan ook heel random. Het ene jaar ben ik compleet gefocust op wielrennen (zoals dit jaar) en een jaar later ben ik helemaal into het speciaalbier. Ook zitten er jaren tussen dat ik van januari t/m december de vuurwerkkriebels heb. Dan zit ik gewoon in juni of juli, waar anderen met 30 graden in het zwembad liggen, vuurwerkfilmpjes te kijken, freaksites te bezoeken enz. Het probleem aan veel hobby's is dat je geld een keer op is
Je kunt niet elk jaar (ik niet met mijn minimumloontje) naar een festival, een bierproeverij, op vakantie, vuurwerk kopen, concertjes bezoeken, maandelijks naar de bios enz.
maar bij mij is het tussen de mei en einde zomervakantie te druk om er constant aan te denken. De rest van het jaar lekker de forum berichten lezen, af en toe een cat1 dingetje om te snuiven en hier en daar een show of demo