Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kriebels zijn echt goed aanwezig hier hoor. Oktober staat voor de deur, sfeer op het forum is top en erg druk, sky gaat bijna beginnen, het weer slaat goed om, vroeg donker, veel webshops gaan open, de tuincentra staan op het punt om de kerstshows te openen, de oliebollen kramen zullen er snel weer staan. Ja, de kriebels zijn hier zeer zeker.

Ik merk dat het hier wel steeds later komt. Voorheen was ik altijd 12 maanden in het jaar met vuurwerk bezig, nu kwam het half september een beetje op gang en inmiddels ook weer wat besteld.

meestal blijven ze tot en met januari, daarna zakt het wat af, als we dan weer op de helft van het jaar zitten word het steeds meer.

Kriebels beginnen meestal als de eerste demo's beginnen. Dit jaar was het wat eerder en weer volop aanwezig. Heerlijk dat t al vroeger donker wordt etc.

Hier nu naast de kriebels ook de koude rillingen. Heerlijk dat het nu kouder wordt.

Ik heb eigenlijk altijd kriebels.. laatste dagen van het jaar is het standaard slecht slapen. Gedacht dat zoiets weg zou gaan naar mate ik ouder zou worden maar kan je zeggen dat de hype nog net zo is als toen ik 16 jaar oud was.

Hier echt totaal andersom. Al paar keer gekeken om te bestellen, maar het leeft dit jaar totaal (nog) niet. Erg vreemd..

Kriebels worden hier met de dag meer lijkt het wel. Als dit zo door blijft gaan ben ik over een paar weken al niet meer te houden :bonk:
Hier hetzelfde hoor, af en toe even ABBA Happy New Year luisteren en dan is het compleet haha .

Wil nog wel zo min mogelijk vuurwerk compilaties kijken, zodat ik deze kan bewaren tot eind November / gedurende December .

Laatste tijd neemt het wel toe, begint al vroeg donker te worden en dan met dit mooie weer, ja dan kriebelt het wel..

Het begint vanaf 1 september. Dan is het seizoen weer begonnen. Dan neemt het langzaam toe tot aan december. Vanaf dan is het hek van de dam.

Nee, ik overweeg een psycholoog..haha misschien komt het nog?
Een aantal jaar terug had ik ook zo'n jaar. Het begon pas richting de kerst oppeens. En toen ineens heel veel lopen balen. Want daardoor was de collectie klein en het voelde niet voldaan waardoor ik juist in januari en februari nog steeds flink de kriebels had.

Dit jaar zijn de kriebels juist weer extreem aanwezig en afgelopen jaren ook trouwens, dus het zegt helemaal niks.

Een aantal jaar terug had ik ook zo'n jaar. Het begon pas richting de kerst oppeens. En toen ineens heel veel lopen balen. Want daardoor was de collectie klein en het voelde niet voldaan waardoor ik juist in januari en februari nog steeds flink de kriebels had.

Dit jaar zijn de kriebels juist weer extreem aanwezig en afgelopen jaren ook trouwens, dus het zegt helemaal niks.
Dat stelt mij wel wat gerust. Ik gok nu maar op black friday deals, want ik wil niet het gevoel hebben op de 31e dat ik te weinig heb.
Alleen normaal leeft het bij mij rond deze tijd al volop. Echter als ik nu rondneus op de sites komt er echt niks uit. Afwachten maar...

Dat stelt mij wel wat gerust. Ik gok nu maar op black friday deals, want ik wil niet het gevoel hebben op de 31e dat ik te weinig heb.
Alleen normaal leeft het bij mij rond deze tijd al volop. Echter als ik nu rondneus op de sites komt er echt niks uit. Afwachten maar...
Je hebt in ieder geval hier de countdown weer gevonden.

• Like
Waarderingen: ATF
Begin van het jaar volop kriebels! Na oud en nieuw zit je er nog vol in, enorm genoten! Toen flink wat besteld en ik moet zeggen als ik de huidige prijzen zie nemen de kriebels flink af! Dus snap wel dat wanneer je momenteel rond kijkt je niet direct warm loopt.. hopelijk komen er nog mooie deals!

• Like
Waarderingen: ATF
De echte kriebels beginnen in september en vanaf eind september heb ik kermis in mn hoofd van alle filmpjes, verhalen, forum etc etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan