Walibi New Years Eve 2009

moontan

VWC lid
Waar: Biddinghuizen
Provincie: Flevoland
Wie: De Koster Pyro GmbH
Wat: Consumenten Vuurwerk
Waar: Achter en op het reuzenrad in Walibi World te Biddinghuizen
Wanneer: 22 en 29 juli en op 5 en 12 augustus!
Tijdstip: 24.00 uur

Oud en nieuw midden in de zomer! Oud en Nieuw vieren midden in de zomer en tot middernacht genieten in Walibi World? Dat kan op 22 en 29 juli en op 5 en 12 augustus!

Geniet van lange zomeravonden met muziek, champagne, oliebollen en om 24.00 uur een spetterend vuurwerk! Hiernaast is het park op alle andere zomerdagen van 13 juli t/m 23 augustus geopend tot 20.00 uur.

http://walibi.nl/nl/park/evenementenkalender.html

ik ben er 2 jaar geleden geweest.. is echt mooi hoor :)
eerst was het reuzen rad een groot sterretje :D
en daarna een show :D

was er vorig jaar ook aanwezig, vondt hardstikke mooi zo vanaf reuzenrad enzo.. kijken of dit jaar weer aanwezig kan zijn.

2 jaar geleden geweest, was wel leuk.
Dit jaar ben ik ook aanwezig, we gaan ieder jaar 1x naar een pretpark zoals walibi en nu gaan we op 12 Augustus! :)

'Nieuwjaarsduik' in Walibi

CFA93FBB-8B44-4E23-B6BB-6320BE42F19B.jpg

FLEVOLAND - Honderdtwintig deelnemers hebben donderdag de eerste Nieuwjaarsduik gedaan in de vijver midden in Walibi World. Na een gezellige oudejaarsavond in Walibi World stonden vanochtend de deelnemers klaar voor de traditionele Nieuwjaarsduik. Om precies 10.15 uur doken de deelnemers fanatiek het water in. Ze lieten zich niet uit het veld slaan door kou of modder. Iedereen die de duik heeft gemaakt, ontving vandaag gratis entree voor Walibi World.

Walibi World viert elke zomer Oud en Nieuw in het park. Klokslag 24.00 uur werd de Oud- en Nieuwavond afgesloten met een champagne, sterretjes en een groots vuurwerk. Na een oudejaarsavond kan natuurlijk een traditionele Nieuwjaarsduik niet ontbreken. Daarom organiseerde Walibi World deze ochtend een Nieuwjaarsduik in de vijver midden in het park.

Na de duik kwamen de deelnemers trots en lachend het water uit. Daar werden ze opgevangen met een glas champagne om te toosten op deze prestatie. Alle deelnemers kregen na de duik gratis entree tot Walibi World. Marjoleine Jungerius, deelnemer van de duik: 'Dit is zo leuk. Midden in een pretpark in het water duiken. En dan mag je ook nog in het park blijven. Ik ga nu lekker droogwaaien in de achtbaan.'

Walibi World kijkt terug op de succesvolle activiteit. Het park viert deze zomer nog drie keer oud en nieuw. Op 29 juli, 5 en 12 augustus 2009 organiseert het park het festival New Year's Eve compleet met oliebollen, entertainment, oudejaarsshow en een groots vuurwerk. Het park is tijdens deze dagen tot 24.00 uur geopend. Voor de prijs van een normaal entreebewijs kunnen bezoekers extra lang genieten van de attracties en shows.

http://www.echo.nl/al-bu/buurt/lees/893015/nieuwjaarsduik.in.walibi/

Morgen ga ik er ook naar toe, maar puur voor de lol in het park.
Ik blijf tog stiekem wat langer om naar het vuurwerk te kijken :)

Back
Bovenaan