Jazeker! (Geen hypotheker)
Jazeker! (Geen hypotheker)
Jep, ik heb ervaring én film!
(Onder het motto: beter laat dan nooit.)
Ik vind de cake erg goed geprijsd. Het gemengde effect op zich is apart; bijzonder. Weinig voorkomende effecten zitten erin. Zo "zwemmen" de fishes erg mooi weg. Ook gaaf is de helder zilveren spinner, zoals je die in meer Marijn producten ziet. Mooier wordt het als de ene spinner snel achterelkaar knalt, eerst groen, dan rood! Dus twee kleine shelletjes uit die ene spinner! Dat noem ik nog eens tof. Toch is de cake geen herrieschopper, en zal niet bijster veel aandacht trekken. Hij duurt ca. 50 seconden, wat wel lekker lang is. Dus geen heftige vuurzee verwachten, maar lang genieten!
De cake schiet één voor één 36 schoten, steeds zes achterelkaar die identiek zijn. De laatste zes is een mixed finale.
Ik had de cake al tijdens de demo gezien. Daarop besloot ik deze te nemen. Wel zag ik toen ook dat deze wat extra pit kon gebruiken. Daarom besloot ik mijn Orb van Zena (Original) erbij door te lonten. Die krijst lekker, maar heeft verder weinig effect. Op deze manier een minuut lang genieten, maar geen dik spektakel.
Film Wakkere Dodo gecombineerd met Orb van Original. Op de achtergrond hoor je op het einde wat vervuiling van een knalmat van de buren. Ook filmt mijn vader aanvankelijk een beetje te laag.
PS: van de omschrving zoals Witte Tenten die geeft en in de starttopic staat klopt geen anus. Er valt geen blauw in te zien bijvoorbeeld. Ik stel de volgende omschrijving voor:
"Red to silver fish, silver spinner to red peony, green to green peony, silver spinner to green peony, silver to red and green peony, mixed final"