Wake Up Call

jammer dat ie uitverkocht is, ik zat te wachten tot de zena site online was om af te laten hangen of ik wat bij vuurwerktotaal wilde bestellen incl de wake up call, maar die krijg ik er dus niet meer bij.

Hallo allemaal,

Hij is weliswaar op de 'hoofdsite' uitverkocht maar als je een dealer in de buurt kiest kan het zijn dat hij daar nog wel beschikbaar is! FF Checken dus!

Bedankt voor de tip. Gelukkig nog eentje kunnen scoren bij een dealer, weliswaar niet de dichtstbijzijnde.. maar dat maakt niet uit. Topdeal.

Zag gister ook dat de website van vuurwerktotaal online was, zag nergens niks staan van maximaal 1 per klant, wel zag ik een minimaal bestel bedrag van 35 euro. Heb er dus 7 besteld voor 35 euro en heb inmiddels mijn bevestiging ook binnen.
Vandaag zag ik dat het maximaal 1 per persoon was dus heb gelijk contact op genomen met vuurwerk totaal omdat ik deze potjes toch niet wilde missen, zij hebben mij verteld dat het hun fout was op de website en ik gewoon mijn 7 cakes krijg
Dat word een leuk projectje :)
Bestel trouwens vandaag nog een potje zodat ik een karton wake up call krijg want die gaan per 8 in een doos

Was vandaag nog even langs Vuurwerktotaal Nieuw Vennep geweest.
Had het zo over deze cake, en dat 5,- een achterlijk lage prijs was.
toen kwam jouw verhaal voorbij in dat gesprek, door 1 van de verkopers...
Dat moet jij zijn geweest :p

Wat gingen ze lekker zeg!
4 stuks voor 2 tientjes, wat een toppers.
Komen ze wel weer terug in de collectie, of was dit een uitverkoop actie?

Wow..was weer een toppertje dit jaar..blijf de w-shape in potten altijd een stuk meer sensatie geven :) top product :)

En dan te bedenken dat er een aantal mensen hier waren die dit potje voor 5,- per stuk konden kopen :p

Als deze volgend jaar weer in de aanbieding zijn voor 5 euro komen ze er weer in.

Schitterende cake voor een leuk prijsje, daar hou ik van!

Als deze volgend jaar weer in de aanbieding zijn voor 5 euro komen ze er weer in.

Schitterende cake voor een leuk prijsje, daar hou ik van!

Ik acht de kans klein.
5 euro ging echt nergens over, volgensmij wordt er dan gewoon verlies gemaakt op dit product.
Mocht het echter toch zo zijn, sla ik er minstens 10 in :D

Het is natuurlijk gewoon een marketing trucje, elke keer moest je een bestelling van 25,- plaatsen om deze cake 1 keer te mogen toevoegen aan je bestelling. Dan maken ze dus weinig/ tot geen winst op de wake up call maar op de rest dat je besteld natuurlijk wel.

Prima deal, win win situatie voor beide partijen :)

Leuke cake verwerkt in een project viel Miss wel een beetje in het niets bij een 2# prof blok maar het zorgde wel voor een volle lucht !

Back
Bovenaan