Wake Up Call

Heb deze bak 2 jaar geleden gehad en moet zeggen dat ik hem toen echt prachtig vond met super grote effecten! Deze komt er dit jaar weer bij, eindelijk!

Was weer een prachtige cake! Mooie waaierschoten en de andere schoten zijn écht kwaliteit! Super grote effect met prima burst!

Mijn eerste bestelling geplaatst dit jaar.. Kon deze niet laten liggen voor 5 euro, dat zijn de leukere prijzen, dat er nog vele mogen volgen! ;)

Laatst bewerkt:
Zag gister ook dat de website van vuurwerktotaal online was, zag nergens niks staan van maximaal 1 per klant, wel zag ik een minimaal bestel bedrag van 35 euro. Heb er dus 7 besteld voor 35 euro en heb inmiddels mijn bevestiging ook binnen.
Vandaag zag ik dat het maximaal 1 per persoon was dus heb gelijk contact op genomen met vuurwerk totaal omdat ik deze potjes toch niet wilde missen, zij hebben mij verteld dat het hun fout was op de website en ik gewoon mijn 7 cakes krijg
Dat word een leuk projectje :)
Bestel trouwens vandaag nog een potje zodat ik een karton wake up call krijg want die gaan per 8 in een doos

Zag gister ook dat de website van vuurwerktotaal online was, zag nergens niks staan van maximaal 1 per klant, wel zag ik een minimaal bestel bedrag van 35 euro. Heb er dus 7 besteld voor 35 euro en heb inmiddels mijn bevestiging ook binnen.
Vandaag zag ik dat het maximaal 1 per persoon was dus heb gelijk contact op genomen met vuurwerk totaal omdat ik deze potjes toch niet wilde missen, zij hebben mij verteld dat het hun fout was op de website en ik gewoon mijn 7 cakes krijg
Bestel trouwens vandaag nog een potje zodat ik een karton wake up call krijg want die gaan per 8 in een doos

Heb hetzelfde geprobeerd, helaas bij mij niet gelukt..

Dan maar wat leuks erbij zoeken.

Mooi even de 5,- actie mee gepakt! :)
2x de Gold Rush er bij besteld...

Ben benieuwd naar deze cake, films zien er veel belovend uit :)

heb jij ff stront mzl! :)

jammer dat ik nog niet besteld had want ik kon er ook meerdere in het mandje doen toen ik het winkelmandje met mijn wensen aan het vullen was haha.

Mijn eerste bestelling voor dit jaar ook maar gedaan, deze cake voor 5 euro kan ik niet laten gaan. Gelijk maar de gold rush, hallucinator en gold control erbij besteld. Heb ik voor 75 euro toch een leuk goud project met 100 shots..

Goed gedaan! Zie je wel, een goeie box hoeft niet duur te zijn! :wink:

Mijn eerste bestelling voor dit jaar ook maar gedaan, deze cake voor 5 euro kan ik niet laten gaan. Gelijk maar de gold rush, hallucinator en gold control erbij besteld. Heb ik voor 75 euro toch een leuk goud project met 100 shots..

Back
Bovenaan