WAHNsinn

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: 05715
Artikelnaam: WAHNsinn
Bruto Gewicht: 3200g
Netto kruitgewicht: 473 g
Aantal schoten: 36sh
Effectomschrijving: Fächerbatterie mit zweistufigem Salveneffekt und 36 Schuss, geschossen 6x6 Schuss Salven, mit silbernen Knatterstern-Feuertopf-Wänden und anschließendem silbernem Aufstieg zu hellen Chrysanthemen-Buketts mit roten, grünen oder lilanen Schweifstern-Fächern.
Max. tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: Info volgt
Verkoopprijs:c.a 20-26 euro

13508_43527_1280x1280.jpg

Laatst bewerkt:
Deze doet zijn naam eer aan. Hebben hebben! Ook een combinatie van effecten die ik nog niet zoveel in consumentenvuurwerk heb gezien.

Echt een mooie uitvoering, echter ben ik bang dat in de productiecake de crackling de mooie crosettes weg gaat blazen.

Echt een prachtige waaier, bij een winkel in duitsland staat deze te koop voor €25,95. Of dit ook de adviesprijs is.....geen idee.

Prijs van dit blokje ligt tussen de 20-26 euro. Pak voor Duitsland altijd een marge op basis van meerdere shop's en zet dat weg als c.a verkoopsprijs. Adviesprijs is vaak maar lastig te vinden

Dat ziet er inderdaad Wahnsinnig goed uit! Prachtig effect, de crackling vind ik juist een hele gave toevoeging aan de palm. Vet!

Heel mooi bakkie! Dit zijn allemaal effecten die ik graag in een waaiercake zie. Vorig jaar de double decks meegemaakt, maar denk dat ik deze toch een stuk mooier ga vinden. Helaas niet ergens in de buurt van de randstad te koop denk ik. Jammer.

Back
Bovenaan