Groot formaat Cakes

htevents

VWC lid
Beste mede freaks,

Ik ben opzoek naar redelijk betaalbare cakes die een groot formaat hebben, zoals de Pangu Yellow River, etc. Deze cakes zijn erg groot in formaat (de Yellow River toevallig ook in zijn effecten).

Graag zie ik een lijstje van cakes die in de verkoop tussen de 20 en 40 euro zitten.

Alvast dank allen.

Beste mede freaks,

Ik ben opzoek naar redelijk betaalbare cakes die een groot formaat hebben, zoals de Pangu Yellow River, etc. Deze cakes zijn erg groot in formaat (de Yellow River toevallig ook in zijn effecten).

Graag zie ik een lijstje van cakes die in de verkoop tussen de 20 en 40 euro zitten.

Alvast dank allen.

Ik verkoop mijn lijstje altijd voor 50 euro helaas.

De black arrow van Broekhoff is ook een joekel van een cake. Moet je in januari de bunker outlets ik de gaten houden, zo rond de 22 a 23 euro te koop

Beste mede freaks,

Alvast dank allen.

Zelf al aan het zoeken geweest? Zat te vinden

Topicstarter je mag wel even reageren /bedanken voor de reacties. Zo te zien ben je online geweest en op die tijd waren er hier al best veel reacties ?

Back
Bovenaan