Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vind vooral de verdeling nogal vreemd.Ja indd Bluebear,
Ik heb erover gemaild maar toen werd mij alleen gezegd dat ik het in de showroom kon zien maar op de vraag wat het nou was kreeg ik geen antwoord ;s
En geen zin om er helemaal heen te rijden om alleen even te kijken wat ik er gratis bij krijg, Dus het blijft een verassing
morgen maar eens even langs dus kan ik direct me bestelling makenik heb een blad gekregen, Geen folder maar die kreeg ik vorig jaar ook niet en hebben ze ook niet volgens mij.
Maar daar staat alleen op 30 tot 70 euro 9,50 extra vuurwerk, 70 of meer 27,5 extra vuurwerk.
Dus heb je ook niet zoveel aan.
ik heb een blad gekregen, Geen folder maar die kreeg ik vorig jaar ook niet en hebben ze ook niet volgens mij.
Maar daar staat alleen op 30 tot 70 euro 9,50 extra vuurwerk, 70 of meer 27,5 extra vuurwerk.
Dus heb je ook niet zoveel aan.
Wagenvoort heeft zeker wel een folder. Één van 8 pagina's.
Trouwens het gratis vuurwerk is dit jaar niet de Rave meer maar een leuk en ludiek pakket.
Klopt na de sinterklaasviering. Overigens heel veel nieuwe producten en lijnen dit jaar voor super aantrekkelijke prijzen.
Iemand enig idee op welke datum in december de webshop opgengaat van Wagenvoort?
hoe weet je dit allemaal? werk je bij Wagenvoort? heb jij dan ook een idee of er ook speciale acties zijn i.s.m vwc??