Wagenvoort Wapenveld

Maar is de flashing thunder dus ongeveer het zelfde als de Asian thunder met verschillenden sier effecten? Of heeft die alleen een knal?
Want op filmpjes op youtube zie ik geen sier maar in beschrijvingen lees ik dat ze wel sier hebben?

ben eigenlijk wel benieuwd naar het gratis vuurwerk.
kan het nergens vinden of is die batch rave nou nog steeds niet op :p

Ja indd Bluebear,
Ik heb erover gemaild maar toen werd mij alleen gezegd dat ik het in de showroom kon zien maar op de vraag wat het nou was kreeg ik geen antwoord ;s
En geen zin om er helemaal heen te rijden om alleen even te kijken wat ik er gratis bij krijg, Dus het blijft een verassing

Ja indd Bluebear,
Ik heb erover gemaild maar toen werd mij alleen gezegd dat ik het in de showroom kon zien maar op de vraag wat het nou was kreeg ik geen antwoord ;s
En geen zin om er helemaal heen te rijden om alleen even te kijken wat ik er gratis bij krijg, Dus het blijft een verassing
vind vooral de verdeling nogal vreemd.
Gratis artikel: Gratis artikel bij € 30,- tot € 70,-
Gratis artikel: Gratis artikel bij € 70,00 of meer
en dat was het.
iemand met de folder misschien?

ik heb een blad gekregen, Geen folder maar die kreeg ik vorig jaar ook niet en hebben ze ook niet volgens mij.
Maar daar staat alleen op 30 tot 70 euro 9,50 extra vuurwerk, 70 of meer 27,5 extra vuurwerk.
Dus heb je ook niet zoveel aan.

ik heb een blad gekregen, Geen folder maar die kreeg ik vorig jaar ook niet en hebben ze ook niet volgens mij.
Maar daar staat alleen op 30 tot 70 euro 9,50 extra vuurwerk, 70 of meer 27,5 extra vuurwerk.
morgen maar eens even langs dus kan ik direct me bestelling maken:)

Wagenvoort heeft zeker wel een folder. Één van 8 pagina's.
Trouwens het gratis vuurwerk is dit jaar niet de Rave meer maar een leuk en ludiek pakket.

Wagenvoort heeft zeker wel een folder. Één van 8 pagina's.
Trouwens het gratis vuurwerk is dit jaar niet de Rave meer maar een leuk en ludiek pakket.

Oh oke raar zoals ik al zij heb ik alleen een oranje blad gekregen net als vorig jaar.

En inderdaad wel zullen het zien, Hopelijk is het alleen wel iets leuks en niet kleine zooi waar je niks aan hebt ;p

ben er gister niet meer langsgeweest.
was klaar met me gesprek en het regende dus ben naar huis gegaan.
binnenkort maar eens kijken dan.
ik gok trouwens dat je voor boven de 70 een crazy coconut krijgt.

Ja ik heb wel enig idee, elk jaar meestal net na 5 december, in ieder geval in die buurt, kan een dagje eerder of later zijn.

Klopt na de sinterklaasviering. Overigens heel veel nieuwe producten en lijnen dit jaar voor super aantrekkelijke prijzen.

hoe weet je dit allemaal? werk je bij Wagenvoort? heb jij dan ook een idee of er ook speciale acties zijn i.s.m vwc??

Werk inderdaad bij Wagenvoort.
Er zijn ook dit jaar weer hele goede acties bij Wagenvoort Vuurwerk. Geen speciale actie in samenwerking met VuurwerkCrew.

Het is als vuurwerkliefhebber uiteraard wel superhandig dat er zoveel verschillende collecties onder één dak te koop zijn. Jullie zijn allen van harte welkom vanaf de 28ste december.

www.wagenvoort.nl

Inmiddels is de lijst voor de demo klaar. Deze bestaat uit 50 producten die geschoten gaan worden.
Het mooie is dat het op een enkel product na om allemaal nieuwe producten gaat, uit het assortiment dat bij ons verkocht wordt.
Veel Vuurwerkvisie, Wolff, Broekhoff, Schuurmans etc.

Uiteraard is er, zoals ieder jaar een leuke finale.

De webshop voor dit seizoen is inmiddels open mensen.

Staan weer veel nieuwe artikelen en leuke aanbiedingen tussen...

Back
Bovenaan