Wagenvoort Wapenveld

moontan

VWC lid
De Webshop van Wagenvoort is vandaag online gegaan.

Wagenvoort Vuurwerk BV
Kanaaldijk 52
8191 NB Wapenveld
Telefoon: 038 - 44 78 329
Fax: 038 - 44 70 827
E-mail: [email protected]

OPENINGSAKTIE
Wij hebben een volledig nieuwe showroom gebouwd. De showroom bestaat uit 2 verdiepingen met een assortiment van meer dan 300 artikelen. Om dit te vieren geven wij dit jaar 25% korting op de hele Marijn-collectie. Aktie geldig zo lang de voorraad strekt.

2 HALEN 1 BETALEN AKTIE
De artikelen “Emotion” (art.nr. 00400) en “Break Down” (art.nr. 13781) bieden wij dit jaar aan in een 2 halen 1 betalen aktie.
2 stuks “Emotion” geen € 30,00 maar € 15,00
2 stuks “Break Down” geen € 60,00 maar € 30,00

MAGAZIJN LEEGVERKOOP
Ons magazijn moet leeg. Daarom op 31 december 2008 van 17.00 tot 18.00 uur magazijn leegverkoop met spectaculaire aanbiedingen
.

Link naar de website:

http://www.wagenvoort.nl/default.aspx

Prachtige vuurwerk Megastore
woensdag 17 december 2008 00:01
WAPENVELD – Met de opening van een Vuurwerk Megastore heeft John Wagenvoort de toonaangevende rol van zijn bedrijf op het gebied van vuurwerk onderstreept. Niet alleen regionaal, niet alleen provinciaal maar ook nationaal. De zoon die het vak leerde van vader Gerrit, niet voor niets al jarenlang voorzitter van de branche in Nederland. Hij heeft na Volendam en Enschede het vertrouwen van de consument in gedegen vuurwerk terug gebracht.

6584983_6584980.jpg

De Megastore-formule in Wapenveld voor het eerst in praktijk, geeft de klant de garantie dat hij met veilig vuurwerk te maken heeft waarbij prijs en kwaliteit met elkaar in overeenstemming zijn. “We hebben een opslag van 100.000 kilo, aanpalend aan de verkoopruimte, waardoor er een minimaal transport plaats vindt. Onze part-time medewerkers (dat zijn er inmiddels 62 – redactie) beschikken over kennis van het vak. We hebben onder en boven inpandig 300 verschillende soorten, verdeeld over 12 collecties. Ook hierin zijn we uniek, want de meeste vuurwerkverkopers bieden hooguit drie collecties aan", zegt junior. Om te vervolgen met: “Bovendien kan men bij ons doorlopend op de daarvoor aangewezen dagen doorlopend vuurwerk afhalen en niet in tijdblokken." Het vuurwerk komt bij Wagenvoort eerst in droogkluizen. Dit om het vocht uit containers direct in te dammen. Klanten krijgen een kwaliteitsgarantie. Niet goed geld terug of een tegoedbon.

Geschiedenis
Gerrit Wagenvoort verkocht als jongetje van acht bij zijn vader in de kruidenierswinkel vuurwerk. Een illegale handel in Heerde, maar in Epe werd het gewoon op de woensdagmarkt aangeboden. Hij legaliseerde later de handel door een gezamenlijke opslagplaats voor alle verkopers in de gemeente Heerde te realiseren. In 1974 volgde de opening van een eerste opslagruimte aan de Kanaaldijk 52. Daar waar kruidenierswinkel en bakkerij door de supermarkten werden verdrongen, benutte Gerrit de vrijgekomen ruimte voor verkoop van consumentenvuurwerk. Tevens verschenen de eerste twee bunkers.

Daarna kwamen er om de 3 jaar bunkers, opslagruimten en preparatieruimten bij. In 1997 kwam de totale opslag op 155.000 kilo. Na de twee vuurwerkrampen nam Wagenvoort binnen 3 jaar 4 bedrijven over. Daarmee is Wagenvoort het grootste bedrijf in Nederland. Een team van 28 gecertificeerde personen test professioneel. De klantenkring komt uit een kring van 50 kilometer rondom Wapenveld. Nu is de zaak volledig gemoderniseerd en geautomatiseerd. Op 1 januari van dit jaar heeft Gerrit zijn zaak verkocht aan zoon John.
Een zaak als die van de Wagenvoorts wordt Europeees getest en moet buiten de al genoemde eisen 200 m² verkoopruimte bevatten. Men verzorgt vuurwerk op maat voor straatprogramma's enzovoort. De beide dochters Sharon en Kim zorgden in aanwezigheid van (groot)ouders voor de onthulling van de Megastore, waarna men met een hapje en drankje op de toekomst toostte.

http://www.nieuwsbladdeltapost.nl/p...euws/Prachtige-vuurwerk-Megastore.298725.news

hier kom ik altijd ieder jaar weer, kom ook uit Wapenveld en ja dan ga je al gauw hierheen om je spulletjes te halen.

Laatst bewerkt:
Wanneer komt di jaar de webshop online ?
Zal wel een dezer dagen zijn neem ik aan, ben wel nieuwsgierig of ze nog leuke aanbiedingen hebben namelijk...

Dit jaar zijn er weer meer producten. totaal meer dan 300 verschillende artikelen.
Zo is nieuw dit jaar, onder andere de gehele ongeloofelijke krankzinnige lijn en zijn nog meer nieuwe collecties opgenomen in het assortiment.

Groet,

San Quinton

Kijk das beter werk, bedankt jongens... Heb nu net geken en idd webshop online... Nu kan ik lekker mijn gang gaan.

@san quinton werk je daar of zo ?

Laatst bewerkt:
Maak kans op een gratis vuurwerk pakket ter waarde van € 150,00

Welkom bij de online winkel van Wagenvoort Vuurwerk.
Het is mogelijk om via deze weg alvast uw bestelling door te geven. Zo voorkomt u dat spullen niet op voorraad zijn en heeft u rustig de tijd om rond te kijken.
Tijdens het afrekenen geeft u aan wanneer u uw bestelling komt ophalen en wij zorgen dat alles voor u gereserveerd wordt.

http://www.wagenvoort.nl/vuurwerk_winkel.aspx

PS Wagenvoort heeft ook dit jaar weer leuke aanbiedingen !!

Willen ze Star eruit halen ofzo was op zoek naar bugdetcake's maar die zijn er steeds minder zo
Maar idd leuke aanbiedingen hoor.

Laatst bewerkt:
Win reis naar China!: Unieke actie Wagenvoort Vuurwerk

WAPENVELD - Welke vuurwerkliefhebber zou het niet willen? Een tiendaagse reis naar China, zien hoe vuurwerk gemaakt wordt en ook nog eens een unieke vuurwerkshow bijwonen?

John en Gerda Wagenvoort met de actieposter voor hulp aan een kindertehuis in China én de kans om een 10-daagse vuurwerkreis te winnen.

2_52vhhl01a3f.jpg

Het kan werkelijkheid worden door dit jaar vuurwerk te kopen bij Wagenvoort Vuurwerk aan de Kanaaldijk in Wapenveld. Samen met importeur Marijn houdt men een actie waar bij twee van dergelijke reizen te winnen zijn. Trouwens, het gaat niet alleen om vermaak. Onderdeel van de actie is ook de hulp aan een Chinees kindertehuis. "Er is een tehuis waar we speeltoestellen naar toe gaan brengen. Dat lijkt me een bijzondere belevenis te worden", zegt John Wagenvoort.

Wagenvoort heeft dit jaar meer bijzonders. John heeft een 'wachttijdgarantie' uitgedacht. Vorig liepen door de massale toestroom de wachttijden op. Klanten kunnen nu bij hun bestelling vooraf opgeven op welke dag en in welk kwartier zij hun bestelling op denken te halen. Moeten ze langer wachten, dan krijgen ze een pot vuurwerk van 32,50 euro cadeau. Wagenvoort blijft overigens door bouwen aan de uitstraling van zijn zaak met kwalitatief uitstekend vuurwerk. Hij is de enige in een wijde regio die de exclusieve vuurwerklijn van Marijn in het assortiment heeft. Daarnaast kreeg Wagenvoort een exclusieve lijn van een grote partner aangeboden. "En dat is ook een stuk waardering voor de kwaliteit van ons bedrijf", constateert John Wagenvoort.

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2009/december/22/win_reis_naar_china_unieke_actie_wagenvoort_vuur

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man, ik heb hier ook gebruik gemaakt van die wachtijd garantie hoop dat het werkt onee niet werkt dan krijg je nog wat....

Vorig jaar had ik bij deze winkel nog voor aardig wat euro's gehaald omdat ze o.a. op Marijn 25% korting hadden en een paar andere goede aanbiedingen. Dit jaar ben ik alleen na de demoshow geweest en ga ik er niks meer halen, omdat ze geen leuke aanbiedingen meer hebben.

Reis naar China bij Wagenvoort
woensdag 6 januari 2010 07:30

WAPENVELD – Jeremy Peters uit Zwolle won de hoofdprijs in een vuurwerkactie. Hij is klant van John Wagenvoort. Jeremy mag met twee personen naar China om daar ingewijd te worden in alle geheimen van de vuurwerkproductie. Er zijn nog diverse andere prijswinnaars die zich kunnen melden via [email protected] Jeremy was aangenaam verrast door het telefoontje van Wagenvoort. “Ik ga van 6 tot 16 februari samen met mijn zus. Inderdaad krijgen we veel vuurwerk te zien maar er zijn ook andere bezienswaardigheden. Helemaal te gek".

http://www.veluweland.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Reis-naar-China-bij-Wagenvoort.475630.news

ik vraag me af: zijn die flashing thunders nu gewoon omlabelingen van de asian thunders? want dan vind ik het erg vreemd dat ze ook gewoon asian thunders verkopen en zelfs bij het bulkpack geven.

Goeie vraag, viel mij ook op, heb zelf het antwoord niet maar zal vast een reden voor zijn.

ik vraag me af: zijn die flashing thunders nu gewoon omlabelingen van de asian thunders? want dan vind ik het erg vreemd dat ze ook gewoon asian thunders verkopen en zelfs bij het bulkpack geven.

Dit is de Weco versie van de asianthunders.
Wat betreft de 2x gratis 6 stuks asianthunders, die krijg je er bij.
Is gewoon een vorm van extra gratis vuurwerk, dat is toch niet zo gek?

Groet,

san quinton

Back
Bovenaan