Waddinxveen 26-03-2011

moontan

VWC lid
26 maart 2011 Kermis vuurwerk te Waddinxveen

Plaats : Waddinxveen
provincie : Zuid Holland
wie : nog niet bekend
wat : consumenten
waar : Parkeerterrein aan De Dreef / hoek Sniepweg
tijd : 22.00 uur

tn_zzz_activiteit_3.png

als ik het goe heb schiet katan hier

Je hebt het goed, geschoten door Katan.
Was tevens een prive showtje want alleen Torrr en mijn persoontje stonden er.
Was wel weer lekker om kruit te snuiven en de kermisshowtjes zijn altijd klein maar blijven toch leuk om te zien.

Je hebt het goed, geschoten door Katan.
Was tevens een prive showtje want alleen Torrr en mijn persoontje stonden er.
Was wel weer lekker om kruit te snuiven en de kermisshowtjes zijn altijd klein maar blijven toch leuk om te zien.

Ja het was een gezellige bedoeling daar, we stonden eerste rij en in de weide omtrek was er geen kip te bespeuren :D
Inderdaad was het super om weer even kruit te snuiven en om met mijn camera deze show te filmen. Helaas komt er geen filmpje van deze show online te staan want bij thuiskomst heb ik per ongeluk al mijn opnames gewist :bonk:

Ja het was een gezellige bedoeling daar, we stonden eerste rij en in de weide omtrek was er geen kip te bespeuren :D
Inderdaad was het super om weer even kruit te snuiven en om met mijn camera deze show te filmen. Helaas komt er geen filmpje van deze show online te staan want bij thuiskomst heb ik per ongeluk al mijn opnames gewist :bonk:

OH MY GOD... ben je blond ofzo.. nee wacht.. je bent kaal.. :wink: :D hahahaha

Maar goed dus letterlijk met een paar man dus die show staan bekijken ?

OH MY GOD... ben je blond ofzo.. nee wacht.. je bent kaal.. :wink: :D hahahaha

Maar goed dus letterlijk met een paar man dus die show staan bekijken ?

Ja ik hou ook van jou hoor lieverd :p:p en inderdaad stonden alleen Marco en ik met z'n tweetjes recht voor de show en 200 meter verder ergens aan de zijkant stonden denk ik nog eens 7 man :D

oelewapper !!!

Tja een beetje gelijk heb je wel, ik zal voortaan nooit meer experimenteren met de camera voordat ik de beelden naar mijn pc heb gebracht :angel:

Back
Bovenaan