Waarvan ken je de persoon voor je?

ik herken vuurwerkpatje altijd aan zijn tekst: Je bent een rund als je jezelf geen vuurwerk gund. wat volgens mij gunt moet zijn maar dat weet ik ook niet heel zeker :p

ik herken vuurwerkpatje altijd aan zijn tekst: Je bent een rund als je jezelf geen vuurwerk gund. wat volgens mij gunt moet zijn maar dat weet ik ook niet heel zeker :p

even aanpassen, mijn Nederlands is niet zo fantastisch zoals sommige misschien al weten :p die tientallen grammaticaregels voortaan :P

Tristen ken ik via zijn Duitse vriendin Lena :angel:
En natuurlijk gezien bij de eerste Lesli open dag, en de Zena Trophy 2013.

Hahahaha, no comment... :frusty:

Verder kan ik DarkSoul, van de Trophy, Lesli Opendag inderdaad. (Düsseldorf:sad:)

Kwakkebol ken ik alleen van naam.

Zo te lezen moet ik nodig een aantal meetings etc. gaan bijwonen. GOED NIEUWS: Volop aan het rijlessen, dus volgend jaar zal ik kunnen ^^

Joost zie ik vaker langskomen op het forum, volgens mij nog nooit gezien op een demo of show meeting etc! Maar dat komt zo te horen verandering in! Succes met rijlessen!

Joost zie ik vaker langskomen op het forum, volgens mij nog nooit gezien op een demo of show meeting etc! Maar dat komt zo te horen verandering in! Succes met rijlessen!

Bedankt, ze vinden me een snelle leerling, dus komt wel goed...Tweede les moest ik de snelweg al op :p
En ja, tristen.........Wie kent hem niet :D

Back
Bovenaan