Waarde van je vuurwerk t.o.v. betaald

100% Korting :holland:.

Heb 49,90 euro gehaald en had nog een gekregen tegoed bon van 50 euro dus eigenlijk had ik nog geld toe moeten krijgen :p. Rest van het vw heb ik gratis meegenomen toen we de winkel hebben gesloten ~4 jaar terug en dat is nu eindelijk op :cool:

En wat betreft de marges die liggen tussen de 2 en 3 maar dan wel excl btw inkoop prijs naar incl btw adviesprijs. Eenmaal alles betaald hou je bij lange na geen 50% marge over :no:

En van die "marge" die je dan nog hebt ben je 80 uur per week gedurende 4 weken kneiterhard aan het buffelen geweest. Dus als je het terug gaat rekenen naar verdiensten per uur is het opeens niet zoveel geld meer wat je hebt verdient.

En als er dan nog een boa komt die je een 4 of 5 cijferige boete geeft om de meest kansloze redenen dan heb je helemaal niks meer verdient :cool:.

Dus voor degene die denken dat je als verkoper het hele jaar kunt leven van 3 dagen vuurwerk verkoop moeten rap wakker worden want dat is dus echt niet zo :cool:

100% Korting :holland:.

Heb 49,90 euro gehaald en had nog een gekregen tegoed bon van 50 euro dus eigenlijk had ik nog geld toe moeten krijgen :p. Rest van het vw heb ik gratis meegenomen toen we de winkel hebben gesloten ~4 jaar terug en dat is nu eindelijk op :cool:

En wat betreft de marges die liggen tussen de 2 en 3 maar dan wel excl btw inkoop prijs naar incl btw adviesprijs. Eenmaal alles betaald hou je bij lange na geen 50% marge over :no:

En van die "marge" die je dan nog hebt ben je 80 uur per week gedurende 4 weken kneiterhard aan het buffelen geweest. Dus als je het terug gaat rekenen naar verdiensten per uur is het opeens niet zoveel geld meer wat je hebt verdient.

En als er dan nog een boa komt die je een 4 of 5 cijferige boete geeft om de meest kansloze redenen dan heb je helemaal niks meer verdient :cool:.

Dus voor degene die denken dat je als verkoper het hele jaar kunt leven van 3 dagen vuurwerk verkoop moeten rap wakker worden want dat is dus echt niet zo :cool:

Nee. klopt. Je kunt er een half jaar van leven. Daar moet ik zelf gewoon 6 maanden voor werken (geen 3 dagen). :)

Nee. klopt. Je kunt er een half jaar van leven. Daar moet ik zelf gewoon 6 maanden voor werken (geen 3 dagen). :)
Wat houd je tegen om lekker zelf een winkel te beginnen dan? 9 Vd 10x zijn de prijzen in jouw ogen te hoog als ik zo jouw posts leest, en je kan er een half jaar van leven. Win win voor jou. Hoor graag van je wanneer jij eens een winkel gaat openen.

Hahahahahaha 3 dagen..... Leuke grapjas ben jij. Maar ga er verder maar niet meer op reageren gezien je volgens mij in een droom wereld leeft.

Nah ja, wilde gewoon aangeven dat er met die paar dagen eigenlijk best wel veel verdiend wordt, anders zou men er echt niet aan beginnen. Ook overdrijven maakt de zaak duidelijk. Dat je van die drie dagen niet het hele jaar van kunt leven is wel duidelijk, maar je laat het op die manier dan wel overkomen alsof je een slachtoffer bent of zielig bent dat je er niet een heel jaar van kunt leven. Vandaar dat ik er sarcastisch op reageerde.

Goed dus de conclusie is het is keihard werken en als je het goed doet hoe je er een leuk zakcentje aan over.

Back on topic: I kijk nooit naar de korting t.o.v. advies prijzen. Adviesprijzen zijn puur fictieve dingen die per leverancier en winkel verschillen en vaak zat wordt een product helemaal nooit tegen die prijs aangeboden. Denk dat de vergelijking met de reguliere verkoopprijzen een beter beeld geeft van hoe goed je geshopt hebt.

Back
Bovenaan