Waar Vwc jij?

haha thanks , zit je zker ook op lacebag of ?
Heb trouwens 2x per jaar uitzicht hier op vwshow in arnhem vanaf me balkon echt perfecte lokatie :D

Me'n hobby/computer kamertje. :)

1286869287-370.jpg

1286869337-560.jpg

1286869315-320.jpg

.. En ook wel is lekker op de bank in me'n huiskamer. :)

wow Acyrus.. wat een super mooie casemod heb je daar!.. Super mooi weggewerkt in je bureau.

Een zeer strak en schoon design! Gaaf man!

Ik vwc momenteel nog in de slaapkamer. Zodra de nieuwe vitrinekast staat en de oude op zijn nieuwe plek komt ga ik in de woonkamer VWC'en om ruimte te maken voor mijn boxspring.

Geen foto beschikbaar ;)

mydesk.jpg

Hierop ook mijn nieuwste aanwinst: de Wacom Cintiq 12WX! :D

Super ding, hardstikke accuraat, display is superkwaliteit en 2000-drukniveaus! Mag een duur tablet zijn, maar het is wel mijn eerste keus! Wel jammer dat ik de 21UX niet had genomen, maarja... dan had ik dit jaar weinig vuurwerk gehad want die is nog 1000€ duurder. :p

Binnenkort eens betere foto maken :)

Foto1 rechts beeldscherm van pc linker (grijze) beeldscherm is voor server (ben bezig met nieuw project waarvoor deze server ingezet gaat worden wss)

2é foto de bewuste server :p

De sniper is geen dummie.
Het is een afgestoken pot van vorigjaar ;)
maar inderdaad, goed gezien dat sommige dummies zijn.

@Gerwin

Nou begrijp ik waarom die server er zovaak uit ligt! Grote kans dat jij er dan weer gewoon tegen aan bent gelopen en alles op de grond ligt of omdat je je kop koffie ,per ongeluk, er overheen hebt gegooit. Haha

Nee grapje hoor!(even voor de bijdehandjes; ja ik heb gelezen wat erboven staat het is ook een grapje)

Ik zal binnenkort ook eens even wat fototjes maken.

@vuurwerkfreak4live

Zo vaak er uit ligt ? is toch al zeker maand geleden dat ik die problemen getakeld heb en ziensdien heb ik geen klachten meer gehoord ?

En als je deze opstelling al erg vind wacht maar hoe de vwc server er dan bij staat :p

Back
Bovenaan