Waar Vwc jij?

90% van de tijd lekker op de laptop, vind dat echt het fijnst. Af en toe tussendoor doe ik op de telefoon.

Voornamelijk op PC maar soms ook wel op telefoon. Maar met filmpjes kijken en collectie samenstellen is PC toch vele male handiger vind ik.

99% op mijn telefoon. Op mijn werk laptop doe ik niks privé en eigenlijk gebruik ik mijn privé laptop vrijwel niet. Alleen voor muziek af en toe.

Ik vind het forum ook top werken op mijn telefoon, nog even donkere modus erbij en ik ben helemaal tevreden.

Vraag mij af hoeveel mensen er tegenwoordig nog op VWC zitten vanaf hun computer. Het gebruik van de telefoon is er zo ingeslopen en het werkt nog eens super gemakkelijk ook. Het grootse voordeel is dat je het overal kan gebruiken. Door de telefoon is het echt een onderdeel van mijn leven geworden, als ik ff zit of pauze heb is het eerste wat ik doe ff VWC checken.

Praktisch nooit per telefoon. Vind het - ook al is het forum nu flink telefoon vriendelijk - niet fijn. Beste gewoon na 't werk lekker op de computer / laptop thuis.

Kwartier tot half uur achter pc en ik word er raar(der) van, en ja ik heb scherm met blauwlichtfilter. Dus ik zit er zelden achter, gewoon op de bank met poes als mijn laptop, met foon in de hand.

Back
Bovenaan