Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Afgelopen jaar afgesloten met een mooi herrieprojectje. Hoewel die zeker goed knalde, doe ik zoiets de volgende keer gewoon eerder op de avond. Afsluiten doe ik denk ik met een mooie fontein of rustige cake dit jaar.

Voor nu sluit ik af met 2x primal instinct. Lijkt me helemaal mooi als de finale goed getimed wordt. Kan mogelijk nog wijzigen in de loop van het jaar.

Afgelopen jaar afgesloten met de Triple X, moet ik dit jaar absoluut weer in de collectie hebben.

Afsluiter word waarschijnlijk de Evo Force One

Zoals ieder jaar, een ranzig toastje tonijnsalade dat al de hele avond op tafel heeft gestaan, terwijl ik aan het stoken was

Afsluiten doe ik het liefst als het meeste geweld een beetje voorbij is en dan met een huilende cake en flinke saluutjes..
Daarna een dikke joint. :handsup:

Zoals ieder jaar, een ranzig toastje tonijnsalade dat al de hele avond op tafel heeft gestaan, terwijl ik aan het stoken was

Haha zo herkenbaar dit. Avond zelf amper eten door de zenuwen enzo, maar als alles de lucht in is komt er een behoorlijke vreet kick los en dan is niet alles even lekker meer haha.

Veelal afgesloten met onze 0:00 show, de echte afsluiting was dan vaak de finale met meerdere kartonnen tegelijk (Wicked Whistle's bijv.). Afgelopen jaar ook afgesloten met een dikke finale van 11x Scream van Wolff in een showtje. Wellicht gaan we dit jaar eens na de show nog rustig genieten van een sierlijke box of fontein. Niets is nog duidelijk qua collectie.

Ik sluit altijd af met iets dat ik ineens nog zie staan tijdens het opruimen. Heb ik net de
Finale de lucht in geschoten en ben ik alles aan het opvegen, dan vind ik altijd in een doos of een “ vage plek” in de garage nog een cake.

Ik bedenk dit meestal vooraf en ik heb me er nog nooit aan gehouden. Meestal doe ik een soort van finale met 3 a 4 van de mooiste compound waaiers op het einde en dan vind ik nog een verloren pijl, of nog een salute blokje die dan toch nog even moet. Dus net voor de afsluiting zal het een mix zijn van dubbel funke compounds (cloud connected, tears from heaven en supernaut 1 staan klaar) en dan nog een spontane afronder. Vorig jaar waren het 2 trueno pijlen.

Ik eindig altijd gewoon met een van de mooiste boxen die ik heb, maar bepaal nooit op voorhand welke dit is. Daarna stook ik nog wat restjes op tot ik geen zin meer heb. Dit jaar heb ik wel een bewuste afsluiter. Om 02.00 wil ik The Scream van Wolff schieten. Lijkt me een mooi einde voordat de stilte weer terug keert.

Afgelopen jaarwisseling sloot de buurman af met een dik project. Hoorde de dag daarna dat de buurt dat niet zo leuk vond om 1:30.

Dus daar leer ik van, en denk dat ik het rustig aan doe met een mooie compound.

Doorlont project dit jaar bestaande uit:

1x katan 4
1x katan spec. Gold
2x crossettes cakes
1x transbomber Champions edition
1x Magnum PI
+ 10x salute cakes

ik denk dat het de tournament box word, maar kan zo weer veranderen. heb voor nu nog geen projectje in gedachten.

Zoals ik er nu over denk 2x Special 4. Of tog 2x transbomber. We zullen het op de avond zelf wel weer zien:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan