Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb eerlijk gezegt nog geen idee maar als ik nu denk wat zal ik doen 6 knalcakes als afsluiting... ik kom er nog op terug

Anderen hier nog goede ideeën over? Blijft een lastige keus soms.

2 dezelfde compounds in v shape? Of bijvoorbeeld fire festival doorverbinden aan de scala 100a, lekker kleurlijk afsluiten. Of afsluiten met een fontein, 3x de crackling crystal ofzo. Lekker wat chaos laag bij de grond

We gaan dit jaar sinds lange tijd weer een keer een kleine finale proberen. Idee is nu als volgt:

Ultimate city trip
2x wicked Whistle
2x Crack Attack
4x Las Fallas
1x The Scream

Dit wordt dit jaar of de crackling Crystal of de popcorn fontein! heerlijk genieten...wellicht daarna nog wat cat1 fonteintjes....

misschien gooi ik het toch wel allemaal om....en bewaar een dikke box voor 1.20 uur :D

Maar dan de vraag: welke ? wat een dilemma hoor!

Ik heb zelf al kliene idee maar licht allemaal aan het weer die nacht of als het allemaal wel door mag gaan dit jaar maar dit staat tot nu op de planing eerst 1x Tsunami Of Gold daaran 4x Secret Salute en zoek nog 4 goede knalcake twijfel aan de Heavy Legend Delicious Thunder

Ik heb zelf al kliene idee maar licht allemaal aan het weer die nacht of als het allemaal wel door mag gaan dit jaar maar dit staat tot nu op de planing eerst 1x Tsunami Of Gold daaran 4x Secret Salute en zoek nog 4 goede knalcake twijfel aan de Heavy Legend Delicious Thunder

En tussen welke andere knalcake twijfel je?

de finale bestaat dit jaar uit een w-shape van 15 cakes tegelijkertijd.
Dan vier maal wicked whistle, en als die klaar zijn tien keer delicious thunder!
Ik vermoed dat het daarna ook echt klaar is. lekker biertjes doen en slap ouwehoeren bij het vuur.

Werkelijk geen idee. Ik denk dat in het op het moment zelf bepaal. Ik vind het heerlijk om na het grote spul rustig af te sluiten met wat fonteinen en ander klein spul. Rustig aan afbouwen en wat na genieten van de prachtige dag terwijl er een fontein staat te pruttelen blijft geweldig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan